|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Forbidden (us Trash legends) + support Communic, Demonica, Vicious Rumors en Helstar! Zondag 28 augustus 2011 Doors, 15:00u, aanvang 15:30u http://www.dynamo-eindhoven.nl/concert/1074/forbidden-support 15:40u-16:40u On stage Vicious Rumors 17:00u-18:00u On stage Helstar 18:00u-19:30u Diner-change over 19:30u-20:05u On Stage Demonica 20:25u-21:15u On Stage Communic 21:35u-22:50u On Stage Forbidden Don't forget these shows: Mucky Pup, Punkrockheavymetalkaraokeband, The Devil Wears Prada, Converge, The Damned Things, Times Of Grace, A Pale Horse Called Death, Darkane, NK Airdrummen, Bloodshedfest 2011, Amorphis. www.dynamo-eindhoven.nl [Dit bericht is gewijzigd door sander@dynamo op 04-06-2011 15:06] |
|
Communic als voorprogramma al bevestigd? " When the going gets weird, the weird turn pro!" |
|
aanwezig! |
|
quote:26 augustus in Kerkrade wel |
|
Hier moet ik wel bij aanwezig zijn dan |
|
heel vet! aanwezig http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
quote:dan wordt het dus geen Kerkrade maar Eindhoven |
|
en geen Dynamno Outdoor dit jaar? |
|
quote: Nee, dit jaar zeker niet en voor de volgende jaren weten we het ook niet zeker. De gemeente stelt geen prijs op een dergelijk festival in de binnenstad (mogen we officieel niet zeggen, maar dat doe ik lekker toch) en doet aan alles behalve medewerking. Waarschijnlijk vergeten dat DOA mede Eindhoven op de kaart heeft gezet als evenementenstad... Zie dit maar als een alternatief maar dan metal-technisch gezien beter Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
cool ga ik proberen bij te zijn :-D |
|
o het is een zondag zie ik nu :-D |
|
Oh, toch geen woensdag zoals in de eerste post staat? |
|
nee 28 augustus is een zondag kan ik direct vanuit de kerk afmetallen in Eindhoven |
|
Ja, veranderen een paar zaken: 1 - de openingstijd wordt vervroegd naar 15:00 zaal open (kom je om 19:00 dan heb je al Vicious Rumours en Helstar gemist en dat wil je niet!) 2 - prijs wordt 23 pre-sale, 26 deurprijs (onder voorbehoud) @ Bonnie: we zullen meneer pastoor vragen bijtijds met de mis op te houden... Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Dat zijn inderdaad juist die bands die ik absoluut niet wil missen. Ik gahier hoogstwaarschijnlijk aanwezig zijn, fijn dat het mooi vroeg is, lekkerm et de trein naar huis |
|
het wordt dus iets meer een thrash festival met DJ's in het Atrium (da's die grote hal) en een geweldige line-up! welke grote hal, toch niet als je binnenkomt want dat vind ik echt niks, heb daar een paar keer bandjes gezien maar dat is zo'n raar idee met heel veel licht van buiten enzo. |
|
@ Speedmetalpunk: die hal bij binnenkomst is het dus inderdaad (atrium), maar de optredens zijn gewoon in de bekende concertzaal. Vrees dus niet! Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Tijdschema ovb! 15:40u-16:40u On stage Vicious Rumors 17:00u-18:00u On stage Helstar 18:00u-19:30u Diner-change over 19:30u-20:05u On Stage Demonica 20:25u-21:15u On Stage Communic 21:35u-22:50u On Stage Forbidden |
|
1,5 uur pauze in het midden, wel jammer dit! |
|
quote: Klopt, maar we moeten een soundcheck doen tussen door, aangezien dit 2 tours zijn. Hapje eten, biertje en je bent zo weer een uurtje verder. |
|
quote: + 1 Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Helaas geen Vicious Rumors meer dus.. Mercyful Fake opent nu. |
|
Vicous Rumors speelt nu op 9 september in de Rambler. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Forbidden tour is afgelast lees ik net op B'mouth |
|
|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |