|
Auteur: |
|
|
Amorphis + support Vrijdag 13 januari 2012 Doors, 19:00u, aanvang 19:30u http://www.dynamo-eindhoven.nl/concert/1044/amorphis-support Don't forget these shows: Mucky Pup, Punkrockheavymetalkaraokeband, The Devil Wears Prada, Converge, The Damned Things, Times Of Grace, A Pale Horse Called Death, Darkane, NK Airdrummen, Bloodshedfest 2011, Amorphis. www.dynamo-eindhoven.nl [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 20-05-2011 8:59] |
|
Op zondag 15 januari staan ze in Metropool in Hengelo. |
|
En zaterdag 14? |
|
Als jij het weet? |
|
quote: Ik zeg Romein! spelfout weggehaald... |
|
Omhoog! |
|
UP! |
|
ja ben erbij! |
|
Ik ben er ook bij. Supports zijn Leprous en The Man-Eating Tree! |
|
Aanwezig En zaterdag misschien ook. |
|
Ik ben er sowieso in de Biebob Faustian Spirit of the Earth |
|
Op de website staan aanvang 20.00u, hier 19.30u. Is er een tijdschema bekend? Ik moet nl de trein terug hebben om 23.00u. Wel fijn als ik de show helemaal kan zien... "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
quote: Ja, wat meer informatie zou ik ook fijn vinden! |
|
Gaat er toevallig iemand vanuit omgeving Rotterdam met de auto heen? Ik ken wel wat mensen die benzinekosten willen delen. |
|
quote: same here, ik ben benieuwd, het is letterlijk een eeuwigheid geleden dat ik ze nog eens aan't werk zag (Dynamo 97 ofzo, lol) www.marchefunebre.be - doom death metal |
|
Schop. Vanavond al! |
|
Zo, was dat even lekker. The Man-Eating Tree gaf een goede show weg waar vooral de zanger erg sterk was. De drums waren wat simpel maar ik heb me goed vermaakt. Daarna kwam Leprous die mijns inzien een sterke show weggaf. Wel had ik de indruk dat de meesten er niet veel mee konden. Jammer. Daarna was Amorphis aan de beurt die het een stuk makkelijker had omdat het enthousiasme duidelijk aanwezig was. Een setlist met nieuw en oud werk kwamen voorbij en heb lekker meegeschreeuwd. Leuke avond! |
|
The Man-Eating Tree was goed. Ik kon inderdaad ook niet zo heel veel met Leprous, maar ik ga hun laatste CD wel een kans geven. Het is in ieder geval nogal apart en werd met overtuiging gebracht. Amorphis was zoals altijd geweldig en de setlist was ook dik in orde. Alleen jammer van het doffe geluid. |
Index / Concerten |