|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
[Ik heb de link van je plaatje aangepast] [Topic titel iets minder schreeuwerig gemaakt] [Dit bericht is gewijzigd door helmet op 26-09-2002 13:00] |
|
Als er iemand langs Weert rijdt om me op te pikken kan ik mee. |
|
Je kan rustig blijven zuipen tot een uur of 6-7, zolang blijft het normaal wel open. Dus treinreizigers, geen probleem |
|
Offtopik: Ik heb Rex Draconis eens geluisterd, vette heersch! |
|
Ik kan dus toch weral NIET komen, zit met PA sorry bakkers, we gaan da wel ne ker vereffenen in Tielt Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Damn, godverdoemeverdomme, moet net dan op middeleeuwse wijze gaan tafelen. (wat ook wel zeeer interessant zal zijn, natuurlijk!) Je kan me de bout hachelen! |
|
Eh? Gaan tafelen op middeleeuwse wijze? super!! |
|
Ja ja, zeer zeker. Samen met Cruach-An en m'n toekomstige schoonouders. Ik zal zo'n drinkbeker met een dekselken zoeken en samen met haar vader wat Duvelkes nuttigen, terwijl het schuim op middeleeuwse wijze langs ons mond en het hert dat we aan het oppeuzelen zijn, naar beneden druipt. Je kan me de bout hachelen! |
|
quote: Da's wel weer fijn...alleen dan ben ik de hele zondag kwijt en vanwege mijn ehm.."aangepaste slaapritme" maandag ook waardeloos... Ach ja, je kan niet alles hebben blijkbaar. |
|
quote: Jep, idd, dus kom maar af!! |
|
[quote]Op 26 september 2002 0:37 schreef IronGlory het volgende: Ik kan dus toch weral NIET komen, zit met PA Yepse Jootn, wat bedoel je met PA?? |
|
quote:laweit, mengtafels, klank, Public Address, belichting en heel de retteketet Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: Voor welke gig is dat dan? |
|
waar the fuck ligt torhout? |
|
ik dacht ergens dicht bij de kust in belgie... Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
quote:dan ben ik er................................................................niet |
|
nee dus.. is wat meer in het zuiden van west-vlaanderen... nooit iemand naar TORHOUT (-werchter) geweest hmm? |
|
Torhout is zo'n 15 km van Brugge, bij de meesten wel gekend denk ik. |
|
wanneer zou dat ongeveer gedaan zijn? zou ik eventueel nog een trein naar brugge kunnen halen? |
|
quote: Neen, dat lukt niet, de eerste band is pas om 21.30 en de laatste is rond 22.30. |
|
Kut. |
|
*schop* ik kom |
|
Tot straks!! |
|
damn ander keertje weer... |
|
Ik was der jammergenoeg nie bij gistren. Dus kan iem. mij een reviewken geven? Dankt u. Je kan me de bout hachelen! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |