|
Auteur: |
|
|
Had het gezien op GeenStijl. Diep respect voor die gasten. Geven wel een heel duidelijk statement af. Het is dat Maarheze zo'n beetje het buitenland voor me is anders had Metal-D het hele weekend met vrouw en kids bij deze twee helden gegeten (voor-, tussen- hoofd- en nagerecht). En voor de daders |
|
aandachtshoeren het restaurant loopt zeker niet. [Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 21-05-2011 1:56] |
|
quote:Dat is altijd zo bij mensen die voor zoiets de media opzoeken. Helaas werkt het vaak ook nog. |
|
quote: Wel duidelijk welke van de twee de meeste klappen heeft gevangen |
|
quote: Dát zal het zijn! Dat ik dat niet door had, homo homo´s dat het zijn. Juist. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Overbodig topic is dit ook. Had best hier gekund: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/3387047/34?hl=harde,bazen of in het nieuwstopic of in het failtopic. Slechte tekst in de openingspost trouwens. Ark(spiegel), waar slaat dat (spiegel) op? [Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 21-05-2011 10:27] |
|
quote: Maar de grote vraag is natuurlijk" zijn ze in staat om kinderen op een normale manier op te voeden?" Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
homotopic kan ook nog, ja. |
|
quote: Hier heb je je spiegel, sorry. http://www.geenstijl.nl/archives/images/TOPRESTAURANT.png En ojee, een nieuw topic. quote: Dus. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Laten we 1 topic maken voor alles, kan de rest dicht. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote:Waarom kan dit niet in een van die topics die ik net noemde dan? |
|
Dat zou kunnen. Zo kan er veel. Maar moet het ook? Welnee. Maar het mag wel. Ook goed. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Er is dus nu een respecttopic. Respect voor de tegenpartij dat hij die aangemaakt heeft. En nu? Mijn buurman is gestopt met alcohol, na jaren van zwaar alcoholmisbruik. Respect. Zoiets? |
|
Dat gooi je niet in het nieuwstopic of in het fail topic. En een harde baas, dat valt ook wel mee. Kijk, we komen er wel. Maar als het je echt zo tegen staat, dan mag ie ook wel dicht, hoor. Ik maak hier geen statement oid, ik maakte gewoon een nieuw topic aan. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ik was serieus op zoek naar de bedoeling van dit topic. Ik zou mijn buurman inderdaad niet echt een harde baas noemen. |
|
quote: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/3533555/35 [Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 21-05-2011 11:02] |
|
Wát een gezanik. Respect daarvoor. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
Ik snap die hele afkeer van mensen vwb nieuwe topics en het omhoog schoppen van oude topics niet. Als ze uiteindelijk niet interessant genoeg blijken, dan zakken ze vanzelf wel weer in de diepe krochten van zm. En dan heeft niemand er meer last van. Klaar. Einde trammelant. Back to reality. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote:uit de help. Dat miste ik, maar het is me nu wel duidelijk. Alsnog bedankt daarvoor de tegenpartij. |
|
Oja. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Op verzoek dicht. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
Index / Algemeen |