|
Auteur: |
|
|
Ik weet niet of Nederland Jim TV kan bekijken maar wie heeft de uitzending gezien? Enige commentaar? |
|
Ik deed toen ik het hoorde,maar er naar kijken zal ik niet!!!krijg je waarschijnlijk van die fake wicca's enzo te zien Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: een commerciële TV-zender zoals TMF & MTV, blijkbaar alleen in België dus |
|
quote: Van die verloederde wijven die zich o zo zielig vinden en daarom in jurken gaan rondlopen en zich voordoen alsof ze de duivel zelf zijn. Nee dank je! deze docu hoef ik niet te zien. Immortal Pride |
|
what the hell is JIM TV??? luuuuuuv is in the air......... |
|
quote: Heb je bovenstaande reacties wel gelezen?? Posted 26-09-2002 9:42 by Gheraert Den Duyvel -------------------------------------------------------------------------------- quote: -------------------------------------------------------------------------------- Op 26 september 2002 9:28 schreef attila_de_hun het volgende: Wat is Jim TV??????? Nooit van gehoord. -------------------------------------------------------------------------------- een commerciële TV-zender zoals TMF & MTV, blijkbaar alleen in België dus the only pleasure is pain |
|
[quote]Op 26 september 2002 10:50 schreef Vampire_girl het volgende: Heb je bovenstaande reacties wel gelezen?? NEE VAMPIRE_GIRL anders zou ik het wel weten of niet????? kben ook net wakker!!! luuuuuuv is in the air......... |
|
Ochtendhumeurtje? Het viel me gewoon op dat je meteen vraagt wat Jim TV is terwijl het antwoord te lezen is in bovenstaande posts. the only pleasure is pain |
|
Heavy Metal -> Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek En ehmm.. wellicht ben ik een uitzondering hoor, maar ik dacht dat het vrij normaal was om eerst de eerdere posts in een topic te lezen voor je gaat posten. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Ik heb het programma gezien,... Ik heb eens goed gelachen,.. Waarom moest die kerel in hemelsnaam in z'n corpsepaint komen???Want satanisme en corpsepaint?corpsepaint is voor noren die hun roots niet vergeten zijn true disco chick |
|
OK, na het vorige gelezen te hebben weet ik dus wat het is. Maar vertel nou es wat ze in die uitzending zeiden... |
|
Erg lang heb ik niet gekeken;ben int midden afgehaakt.Het ging over de usual dingen ,de true satanists and the posers,blabla,fuck christ,blabla,ruzietje stoken met beller,blabla,kerkhoven schenden,etc etc etc true disco chick |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek |