|
Auteur: |
|
|
Nee... wel van gehoord. |
|
ja ik doe het weleens, maar o godverdomme wat duurt dat laden lang. Wel lachen om met wat vrienden af te spreken dat te gaan doen. [Dit bericht is gewijzigd door Sar'Goth the Warlock op 26-09-2002 11:49] http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
De baklappen van de PU zetten er "GC" bij terwijl het PC-only is. Ik had heel ff hoop. |
|
Heb me een hele tijd met de demo geamuseerd. Dit weekend heb ik de full gekocht en gisterenavond eindelijk es uitgetest op de Spelletjesgarnaal server (was spel beetje uit het oog verloren door een prompte Divine Divinity verslaving). Jammer genoeg zat er maar acht man online, en da's net wat te weinig om serieus te spelen en er al een oordeel over te vellen. Laadtijden doen me inderdaad terug denken aan m'n C=64 en cassetjes maar dat heeft misschien ook z'n charmes. @ Slechtheid: single player trekt op nie veel, dus een consoleversie zou nogal floppen. Of ze moeten op die X-Box Live toestand springen... |
|
ow, ik meende dat het om het cmd 64 spel 1942 ging.... Pritt kills the Brazilian glue-scene |
|
Ik heb alleen de demo... En ze zullen met verekkes goeie servers moeten aankomen, willen ze 64 players een goeie ping kunnen geven... WOEI!! IT'S CROC!!! |
|
quote: ikke zeker dat het een goed spel is vooral als je in een vliegtuig stap en kamikaza gaat spelen erg leuke acties het type niet lullen maar metal luisteren |
|
Ik vlieg wel even met je mee dan...Is echt gaaf met zijn tweeen in zo'n vliegtuig My pain is constant and sharp. I do not hope for a better world for anyone. In fact I want my pain to be inflicted on others. I want no one to escape |
|
PLAY DAY OF DEFEAT!! Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
quote: DoD is ook zeer koewl....heb DoD 1 heel lang gespeeld...tijd terug...nu speel ik af en toe CS maar kga DoD weer keer Downloaden denk ik |
|
quote: Moet je doen man, hij is nu 100x beter dan beta 1.0. Veel mooiere levels enzo. veel meer guns. Alles is gewoon anders. Er zit zijn nu ook 3 round on round (zoals cs) levels bij (para maps) echt koel! DOWNEN DUS! Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
Gaaf, hier was panda er nog. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
kweek Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
hmmmz ja dit speelde ik altijd op een lannetje bij een maat van mij, twas erg leuk I am the 1%. |
|
Ik heb hem een keer gespeeld online maar ik had erg veel lag. [Dit bericht is gewijzigd door Witchking op 17-02-2003 21:00] |
Index / Algemeen |