IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Battlefield 1942
Legion
Usericon van Legion
Posted 26-09-2002 11:35 by Legion Wijzig reactieProfiel van LegionQuote dit berichthttp://

Zijn er hier ook mensen die Battlefield 1942 online spelen? Echt een supergaaf spel!!!


My pain is constant and sharp. I do not hope for a better world for anyone. In fact I want my pain to be inflicted on others. I want no one to escape


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 26-09-2002 11:37 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Nee... wel van gehoord.



Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 26-09-2002 11:48 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

ja ik doe het weleens, maar o godverdomme wat duurt dat laden lang. Wel lachen om met wat vrienden af te spreken dat te gaan doen.

[Dit bericht is gewijzigd door Sar'Goth the Warlock op 26-09-2002 11:49]



Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 26-09-2002 12:03 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

De baklappen van de PU zetten er "GC" bij terwijl het PC-only is. Ik had heel ff hoop.


DeathKnight
Krynn
Usericon van DeathKnight
Posted 26-09-2002 13:01 by DeathKnight Wijzig reactieProfiel van DeathKnightQuote dit berichthttp://www.crusader.be

Heb me een hele tijd met de demo geamuseerd. Dit weekend heb ik de full gekocht en gisterenavond eindelijk es uitgetest op de Spelletjesgarnaal server (was spel beetje uit het oog verloren door een prompte Divine Divinity verslaving).

Jammer genoeg zat er maar acht man online, en da's net wat te weinig om serieus te spelen en er al een oordeel over te vellen. Laadtijden doen me inderdaad terug denken aan m'n C=64 en cassetjes maar dat heeft misschien ook z'n charmes.

@ Slechtheid: single player trekt op nie veel, dus een consoleversie zou nogal floppen. Of ze moeten op die X-Box Live toestand springen...



Vomitory
ridders stinken
Usericon van Vomitory
Posted 26-09-2002 14:51 by Vomitory Wijzig reactieProfiel van VomitoryQuote dit bericht

ow, ik meende dat het om het cmd 64 spel 1942 ging....


Pritt kills the Brazilian glue-scene


Croc
IT'S CROC !!!
Usericon van Croc
Posted 26-09-2002 16:44 by Croc Wijzig reactieProfiel van CrocQuote dit bericht

Ik heb alleen de demo... En ze zullen met verekkes goeie servers moeten aankomen, willen ze 64 players een goeie ping kunnen geven...


WOEI!! IT'S CROC!!!


metal up your ass
be yourzelf
Usericon van metal up your ass
Posted 26-09-2002 21:42 by metal up your ass Wijzig reactieProfiel van metal up your assQuote dit bericht

quote:
Op 26 september 2002 11:35 schreef Legion het volgende:
Zijn er hier ook mensen die Battlefield 1942 online spelen? Echt een supergaaf spel!!!


ikke zeker dat het een goed spel is vooral als je in een vliegtuig stap en kamikaza gaat spelen erg leuke acties


het type niet lullen maar metal luisteren


Legion
Usericon van Legion
Posted 27-09-2002 9:15 by Legion Wijzig reactieProfiel van LegionQuote dit berichthttp://

Ik vlieg wel even met je mee dan...Is echt gaaf met zijn tweeen in zo'n vliegtuig


My pain is constant and sharp. I do not hope for a better world for anyone. In fact I want my pain to be inflicted on others. I want no one to escape


Heosphoros
Usericon van Heosphoros
Posted 27-09-2002 13:42 by Heosphoros Wijzig reactieProfiel van HeosphorosQuote dit bericht

PLAY DAY OF DEFEAT!!


Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze)


Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 27-09-2002 13:54 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

quote:
Op 27 september 2002 13:42 schreef Heosphoros het volgende:
PLAY DAY OF DEFEAT!!


DoD is ook zeer koewl....heb DoD 1 heel lang gespeeld...tijd terug...nu speel ik af en toe CS maar kga DoD weer keer Downloaden denk ik


Heosphoros
Usericon van Heosphoros
Posted 27-09-2002 15:28 by Heosphoros Wijzig reactieProfiel van HeosphorosQuote dit bericht

quote:
Op 27 september 2002 13:54 schreef Moordlustige Hamster het volgende:
DoD is ook zeer koewl....heb DoD 1 heel lang gespeeld...tijd terug...nu speel ik af en toe CS maar kga DoD weer keer Downloaden denk ik


Moet je doen man, hij is nu 100x beter dan beta 1.0.

Veel mooiere levels enzo. veel meer guns. Alles is gewoon anders.

Er zit zijn nu ook 3 round on round (zoals cs) levels bij (para maps) echt koel!

DOWNEN DUS!


Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze)


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 17-02-2003 18:35 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

Gaaf, hier was panda er nog.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Visor
Ravage, Laserbeak, Frenzy... Eject!
Usericon van Visor
Posted 17-02-2003 18:38 by Visor Wijzig reactieProfiel van VisorQuote dit bericht

kweek


Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'.


stoomfiets
HELEMAAL WAUS
Usericon van stoomfiets
Posted 17-02-2003 18:56 by stoomfiets Wijzig reactieProfiel van stoomfietsQuote dit bericht

hmmmz ja dit speelde ik altijd op een lannetje bij een maat van mij, twas erg leuk


I am the 1%.


Witchking
Usericon van Witchking
Posted 17-02-2003 21:00 by Witchking Wijzig reactieProfiel van WitchkingQuote dit bericht

Ik heb hem een keer gespeeld online maar ik had erg veel lag.

[Dit bericht is gewijzigd door Witchking op 17-02-2003 21:00]


Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen