|
Auteur: |
|
|
In samenwerking met Hedon en Herrie Records Inc. zal stichting Zwols Popfront in 2011 vanaf september 4 maal een metalen feest programmeren. Elke avond zal dezelfde ingrediƫnten bevatten: beukende bands, gratis entree en schappelijke drankprijzen. Zet de data alvast in je agenda, meer informatie over de invulling van deze avonden zal spoedig volgen! www.popfront.nl www.hedon-zwolle.nl www.herrierecordsinc.com co-operation not competition! |
|
Mooi geschreven 'errie. Boeiender |
|
Goed bezig. |
|
quote: Ah, we hebben een vaste barman? Boeiender |
|
quote:Nou, dat weet ik nog niet hoor. |
|
quote: Boeiender |
|
Ik kom zeker koekeloeren als ik in town ben. "Apathy 'll kill you!" "I don't care..." https://lucidcream.bandcamp.com/ https://www.facebook.com/lucidcreamology/ |
|
...zoals het er nu naar uit ziet hebben we de 4 avonden gevuld met diverse bands en genres... na overleg met popfront zullen we alle bands bekend maken. co-operation not competition! |
|
Ben zeer benieuwd Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
back to the good old days... elke maand metal in popfront, hoe lang geleden is dat? co-operation not competition! |
|
Te lang hehehehehe Zal weer een feest worden daar, hikburpkaterenz. Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
"beukende bands, gratis entree en schappelijke drankprijzen." Namen! |
|
Ok, daar gaan we dan! 23 september: Intestinal (Swe), Burning Hatred en Massive Assault www.myspace.com/intestinalband www.burninghatred.net www.myspace.com/massiveassault 15 oktober ook bijna rond! [Dit bericht is gewijzigd door HRI op 22-06-2011 8:00] co-operation not competition! |
|
quote: www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
beste mods, ik maak ook even een apart topic aan, als alle 4 de avonden ingevuld zijn, mag deze wel dicht... co-operation not competition! |
|
Vet Herrie! Goed bezig! Siked voor Massive Assault! |
|
vlak de andere 2 nie uit! wordt een brute avond! co-operation not competition! |
Index / Concerten |