|
Auteur: |
|
|
Eerste nummer moet even opgangkomen, tweede is direct wel lekker. Had wel wat zwaarder gemogen. Twijfelgevalletje. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Dark Songs of the Prairie is erg fijn, verder ken ik er eigenlijk niets van. Zie dat ze sindsdien nog zes full-lengths hebben uitgebracht, iets wat er volgens jou bovenuit steekt en ik als eerste moet checken? You have time. You are doing fine. |
|
quote: Ken zelf alleen Dark Songs.., Western Sky Ride en Lonesome Wails.. en daarvan vind ik Dark Songs of the Prairie het tofst, dus ik zou gelijk doorskippen naar Sage. |
|
Ik haak af op de saaie zang |
|
Toffe band inderdaad, ben erg benieuwd naar het nieuwe album! |
|
Zowel de omschrijving 'Western doom' als de vermelding van Earth, US Christmas en Black Sabbath maken me erg benieuwd, even checken dus! EDIT: Na het beluisteren van beide tracks concludeer ik dat het meer een 'Southern rock'-vibe heeft dan een 'Western doom'-vibe, waar in principe niks mis mee is. Best wel aardig, ik zal 'Dark Songs..' eens opzoeken. [Dit bericht is gewijzigd door Sonic Titan op 30-05-2011 18:26] Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
Index / Heavy Metal |