|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Hartstikke gaaf.... Maar ik weet niet of ik dat weekend in Munchen ben met Oktoberfest Hopelijk kan ik naar beide gaan. |
|
Oktoberfest.... in september? Your mother ate my dog! |
|
Jup jup. Al 400 jaar is het begin oktober afgelopen en de 3 weken voorafgaand feest. |
|
ik blijf t een gare reden vinden een maand lang vieren dat er een maand voorbij is... ik zie t nut er nie van Your mother ate my dog! |
|
Dat is niet exact de rede dat ze het vieren. Anders zou het altijd feest zijn |
|
als jij zegt dat t al 400 jaar zo gaat.... das toch al een aardig tijdje dacht ik zo...toch? Your mother ate my dog! |
|
Dat wel, maar als je voor elke maand 3 weken gaat feesten Het komt erop neer dat ik alsnog hoop dat het niet samenvalt. |
|
Dit klinkt intressant euu? |
|
en 't wordt ook een dondersch vet feestje Your mother ate my dog! |
|
Your mother ate my dog! |
|
FUBAR en PRETTY LITTLE FLOWER zijn aan de bill toegevoegd als vervanger voor het (helaas) overleden Putrefied! Your mother ate my dog! |
|
Fubar uit Volkel? euu? |
|
quote: Nee uit (neder)weert! |
|
Mijn laatste optreden met Bloodsin... |
|
paar kleine veranderingen in de line up: Infected Shit, F.U.B.A.R. Pretty Little Flower, Sapiens End, Fumes Of Decay, Kutschurft, nieuwe flyert/postert: deur open: 19.00u aanvang: 19.30u Your mother ate my dog! |
|
Your mother ate my dog! |
|
Cool cool |
|
Ha! Ik was de 100ste bezoeker! Mooie site! euu? |
|
quote: en 't wordt een NOG mooier feestje [Dit bericht is gewijzigd door despondency op 09-07-2011 20:37] Your mother ate my dog! |
|
Zeker, ik ben er bij. Staat in mijn agenda. euu? |
|
Geen Bloodsin? * sms naar de rest van de band * |
|
Je laatste optreden is al geweest? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Bwehehehe, daar lijkt het wel op. ( was met Pestilence dus ook een waardige afsluiter lijkt me.) Wel jammer, was een mooi feestje geweest, en dat zal het nu ook wel worden. Zit mijn zang loopbaan er dan toch echt op.. |
|
Ik ken het, mijn laatste optreden met m'n bandje was ook niet bedoeld als laatste optreden met m'n bandje. Maar zo gaan die dingen soms. edit: Dus klaar ermee? Was ik wel. Met optreden vnl. [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 09-07-2011 23:05] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Joa, zo gaan die dingen. ( is ook voor mij niet het eerste bandje met abrupt einde.) Ja, eigenlijk wel klaar mee.. Drum nog wel in een bandje. Vooral voor het avondje weg met de " jongens ". Speel met wat kerels al 17 jr in een bandje. Geen bijzonderheden, gewoon trappen. Wel jammer dat ik nu het idee heb op mijn "best"te zijn. ( mag je dat van jezelf zeggen? :D) |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |