|
Auteur: |
|
|
Vrijdag 3 juni is de Subsonic weer gereserveerd voor mensen die zin hebben in bier, metal en lekker ouwehoeren! Deze editie hebben we speciaal de gelegenheid voor bands om hun nog niet uitgebrachte of recent uitgebracht werk mee te nemen en de gelegenheid te hebben het aan anderen te laten horen. Alles van hardrock tot vloeibare grind is welkom en dan door de aanwezigen al dan niet op waarde geschat worden. Aangezien er geregeld ook concert-organisatoren op de metal avonden zijn is dit de ideale manier om aan optredens te komen. Verder is het natuurlijk gewoon een excuus om weer eens goed te zuipen met lekkere metal op de achtergrond, want waar kan dat tegenwoordig nog in Groningen? Facebook eventje: http://www.facebook.com/event.php?eid=195159517197452 |
|
Dan mogen ze daar wel eens een keer iets van promo voor maken... Maar is het een beetje gezellig daar? Kom er eigenlijk nooit, had er altijd zo'n kraakpunk-associatie mee |
|
Is de Benzinebar alweer uitgebloeit of is dat nooit wat geweest? |
|
De Benzinebar liep niet op vrijdagavond en is nu dus dicht op vrijdagavond. Wokkel probeert het daarom op vrijdagavonden in de Crowbar. Op zaterdagavond is de Benzinebar nog wel open, maar ik kom er maar af en toe (en vaak pas heel laat)en dan was het wel gezellig. No regrets and no remorse... |
|
Dat ging behoorlijk nergens over, die Benzinebar... Behalve het feit dat je na minimaal 10 minuten lopen tussen de drugsdealende pooiers in die buurt zat was hij bijna nooit open en heb ik het er na het openingsweekend nooit meer echt gevuld gezien of gehoord van mensen dat ze het er leuk vonden. Maar hoorde inderaad al zoiets dat de Crowbar goed bezig was met metal, leuk dat er nu weer wat gebeurt |
|
Crowbar is zeker wel goed bezig, blijkt wel weer dat je eens langs meot komen Merlijn, want ik meot zeggen dat ik er weinig crusten en punks tegen kom! Moker gezellig altijd, goede dj's, relaxte sfeer, goede prijzen en bovendien: toffe mensen! maar prima hoor,dat er weinig bekendheid om heen is: hoef je niet over de koppen te lopen! Total support voor de Crowbar! Vanavond staat Kabukiman achter de knoppen trowuens Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Vanavond? Misschien wip ik nog even langs, ga nog even naar een Flatbar feest in Selwerd. Gezellige mensen en lekkere muziek is natuurlijk altijd mooi |
|
Het is inderdaad goed toeven in Crowbar. Gezellig! Ik kom er al jaren. Toffe shows gezien van garage punk tot grindcore. Metal en punk gaan prima samen. Hier is tenslotte de thrash uit ontstaan. Komende vrijdag weer een metal avond met Wokkel. Vanaf 21:00 geloof ik. |
|
Ik dacht dat hij vorige week een metal avond had, hebben we wederom een dubbele metal avond in Grunn Ook bij ons vanaf 21 uur |
|
Misschien moet je gewoon eens contact opnemen met Wokkel. Ben er misschien morgenavond bij, maar dan later op de avond, mits ik nog energie heb na een dagje Callantsoog No regrets and no remorse... |
|
Ja is wellicht een optie. Ach gaat vanavond sowieso in beide plekken vast wel gezellig worden, maar is inderdaad wel handig om wat te coördineren zodat het niet overlapt. |
Index / Concerten |