|
Auteur: |
|
|
Rosetta City of Ships 15 juli Aanvang: 20.45 Entree: 9,- (Edit: Dagje later voor 8,- in Tilburg) http://www.podiuminfo.nl/concert/81606/Rosetta/Ekko/ Aanwezig. [Dit bericht is gewijzigd door Silence op 30-05-2011 22:38] |
|
Waarschijnlijk ben ik hier wel bij, alhoewel ik Rosetta sinds The Galilean Satellites niet meer geluisterd heb. |
|
Zeker weten aanwezig, vooral voor City of Ships maar Rosetta neem ik graag op de koop toe. |
|
Zo ontzettend kut dat alle 3 de data in de buurt tijdens Dour zijn! |
|
Erg tof jeuj quote: |
|
quote: Die nieuwe plaat is vet, zeker een luistertip! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Briljante band. Morgen kaartjes kopen ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Zo kut idd zeg, ik zie het nu pas. |
|
Dit wil ik zeker niet missen |
|
Vrijdag al. |
|
Leuke avond gehad. Eerste band niet helemaal gezien, klonk goed. Vooral de baslijnen waren soms erg gaaf. Rosetta was ook tof, alleen ergerde ik me soms aan de -in mijn oren- overdreven echo over de zang. Wel blij met de setlist, vooral het eerste en laatste nummer vond ik erg gaaf. Wel vreemd, na het concert wilde we een cd'tje kopen. Die bleken alleen al tijden uitverkocht te zijn, het label was zuinig geweest. Waarschijnlijk waren de eerste cd's pas over een paar maanden weer te krijgen. |
|
idd toffe avond wel :appelsap: COS was nogal slecht, alsof nickelback post-hardcore aan het spelen was ofzo. Rosetta was erg tof, alhoewel dat geluid DOE EENS WAT HARDER, maarja...ekko. |
|
Ik wil best eens een biertje met je drinken, maar ik weet nooit zeker of jij het bent of dat het een hersenspinsel is. |
|
o haha, gewoon vragen de volgende keer! [Dit bericht is gewijzigd door KHPLF op 17-07-2011 1:34] |
|
Supergaafe avond gehad in Utrecht! City of Ships een kleine 20 minuten gezien, maar niet echt mijn ding( af en toe wel gaafe uitspattingen), Rosetta was knettertjesgaaf!Heb er nog steeds kippenvel van |
|
kak, kom ik weer te laat achter |
Index / Concerten |