|
Auteur: |
|
|
Wat is dit een waanzinnige plaat!!!! http://www.argusmetal.com/index.html Doom op zijn Candlemass', met gitaarwerk in de traditie van Iron Maiden en Thin Lizzy. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Vette band, jammer van de kat. |
|
Ja, ik moest de plaat reviewen. ik had er nog nooit van gehoord, en het is absoluut niet mijn stijl, maar zelfs ik vond het een gave plaat. |
|
Luister het even stelletjes lolbroeken... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
De zanger is wel gecastreerd zo te horen. Doom met vrolijke huppelriffs, ik was er al bang voor door de Iron Maiden/ Thin Lizzy referentie, werkt niet. Meer iets voor de liefhebbers van huppelfolkpaganmetalbandjes. Hoi Ingrimd. Solo's zijn wel tof, maar dat alleen is niet genoeg. |
|
Kerel, dit heeft niets meet huppel-folk-pagan te maken... Dit is gewoon heavy metal! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Staat in mijn 'nog te beluisteren' lijst, maar ik denk dat ik wel goed ga vinden. |
|
quote: Je bent zelf waanzinnig! Ik kan hier niet zo veel mee, doet me een beetje aan Arryan Path en Falconer denken. Niet heel erg vervelend, maar ik kan er niet te lang naar luisteren. Het 'zeurt' een beetje. Bareuh... |
|
Maar ik kan Falconer dan ook erg goed hebben! Ondanks dat deze band daar imo niet op lijkt. Het heeft zelfs af en toe wat Solitude Aeturnus achtigs.. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Geweldige band en plaat. Degene die hier met folkhuppel-ellende vergelijkingen ana kwam zetten dient nu subiet de mond te spoelen Gewoonweg waanzinnig gave doom in het straatje van Candlemass en Solitude Aeturnus (helemaal met je eens Staalman) maar dan met iets meer NWOBHM-invloeden. Op een of andere manier doet het me ook aan een meer doomy Sinister Realm denken. [Dit bericht is gewijzigd door Marcel H. op 01-06-2011 10:45] Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
quote: Zo, het heeft even geduurd... Ben het nu dan voor het eerst aan het beluisteren, omdat deze band nogal wat indruk had gemaakt bij een aantal mensen op jl. Dublin Doom Day. Zo op het eerste gehoor is dit zeker een goede band, maar vind het nog geen topper. Misschien te 'heavy metal' voor mij. Moet ook nog wat aan de zang wennen. |
|
quote: Nu pas voor het eerst? About frigging time. Is en blijft een geweldige band met een geweldige zanger. Ik daag je uit om zaterdag in Bodegraven te zeggen dat je het geen topper vind Wedden dat na een aantal glazen Bommen & Granaten Cascade ook jij het een topper vindt? [Dit bericht is gewijzigd door Marcel H. op 24-10-2012 14:40] Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Nieuw album gaat er bij mij wel in een keer in. Wat een topper! Erg benieuwd naar hin optreden volgende week op de Dutch Doom Days. |
|
quote: Glory hallelujah, he's seen the Light, praise the Lord. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
Index / Heavy Metal |