IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Argus (doom / heavy metal)
Staalman
Usericon van Staalman
Posted 01-06-2011 0:32 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Wat is dit een waanzinnige plaat!!!!

http://www.argusmetal.com/index.html

Doom op zijn Candlemass', met gitaarwerk in de traditie van Iron Maiden en Thin Lizzy.

"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"

Schaep
Usericon van Schaep
Posted 01-06-2011 0:33 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Vette band, jammer van de kat.

Ingrimd
Usericon van Ingrimd
Posted 01-06-2011 0:39 by Ingrimd Wijzig reactieProfiel van IngrimdQuote dit berichthttp://www.metal-exposure.com

Ja, ik moest de plaat reviewen.
ik had er nog nooit van gehoord, en het is absoluut niet mijn stijl, maar zelfs ik vond het een gave plaat.

spectre
Usericon van spectre
Posted 01-06-2011 0:42 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 1 juni 2011 0:33 schreef Schaep het volgende:
Vette band, jammer van de kat.
Kratje bier en friko's met mayo is echt een vet nummer

Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat

Staalman
Usericon van Staalman
Posted 01-06-2011 0:46 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Luister het even stelletjes lolbroeken...

bokaj
Usericon van bokaj
Posted 01-06-2011 1:45 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

De zanger is wel gecastreerd zo te horen. Doom met vrolijke huppelriffs, ik was er al bang voor door de Iron Maiden/ Thin Lizzy referentie, werkt niet. Meer iets voor de liefhebbers van huppelfolkpaganmetalbandjes. Hoi Ingrimd.

Solo's zijn wel tof, maar dat alleen is niet genoeg.

Staalman
Usericon van Staalman
Posted 01-06-2011 8:05 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Kerel, dit heeft niets meet huppel-folk-pagan te maken... Dit is gewoon heavy metal!

Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 01-06-2011 8:49 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Staat in mijn 'nog te beluisteren' lijst, maar ik denk dat ik wel goed ga vinden.

LastFM | Untappd | Bandcamp | Doom what thou wilt shall be the whole of the law

De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 01-06-2011 9:30 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 1 juni 2011 0:32 schreef Staalman het volgende:
Wat is dit een waanzinnige plaat!!!!

Je bent zelf waanzinnig!

Ik kan hier niet zo veel mee, doet me een beetje aan Arryan Path en Falconer denken. Niet heel erg vervelend, maar ik kan er niet te lang naar luisteren. Het 'zeurt' een beetje.

Bareuh...

Staalman
Usericon van Staalman
Posted 01-06-2011 9:54 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Maar ik kan Falconer dan ook erg goed hebben! Ondanks dat deze band daar imo niet op lijkt.
Het heeft zelfs af en toe wat Solitude Aeturnus achtigs..

Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 01-06-2011 10:45 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Geweldige band en plaat.
Degene die hier met folkhuppel-ellende vergelijkingen ana kwam zetten dient nu subiet de mond te spoelen

Gewoonweg waanzinnig gave doom in het straatje van Candlemass en Solitude Aeturnus (helemaal met je eens Staalman) maar dan met iets meer NWOBHM-invloeden.

Op een of andere manier doet het me ook aan een meer doomy Sinister Realm denken.

[Dit bericht is gewijzigd door Marcel H. op 01-06-2011 10:45]

Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.

Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 24-10-2012 14:12 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 1 juni 2011 8:49 schreef Mark Z het volgende:
Staat in mijn 'nog te beluisteren' lijst, maar ik denk dat ik wel goed ga vinden.

Zo, het heeft even geduurd... Ben het nu dan voor het eerst aan het beluisteren, omdat deze band nogal wat indruk had gemaakt bij een aantal mensen op jl. Dublin Doom Day.

Zo op het eerste gehoor is dit zeker een goede band, maar vind het nog geen topper. Misschien te 'heavy metal' voor mij. Moet ook nog wat aan de zang wennen.

Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 24-10-2012 14:39 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 24 oktober 2012 14:12 schreef Mark Z het volgende:
Zo, het heeft even geduurd... Ben het nu dan voor het eerst aan het beluisteren, omdat deze band nogal wat indruk had gemaakt bij een aantal mensen op jl. Dublin Doom Day.

Zo op het eerste gehoor is dit zeker een goede band, maar vind het nog geen topper. Misschien te 'heavy metal' voor mij. Moet ook nog wat aan de zang wennen.

Nu pas voor het eerst?
About frigging time.

Is en blijft een geweldige band met een geweldige zanger. Ik daag je uit om zaterdag in Bodegraven te zeggen dat je het geen topper vind Wedden dat na een aantal glazen Bommen & Granaten Cascade ook jij het een topper vindt?

[Dit bericht is gewijzigd door Marcel H. op 24-10-2012 14:40]

Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 12-10-2013 10:27 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Nieuw album gaat er bij mij wel in een keer in. Wat een topper! Erg benieuwd naar hin optreden volgende week op de Dutch Doom Days.

Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 12-10-2013 12:59 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 12 oktober 2013 10:27 schreef Mark Z het volgende:
Nieuw album gaat er bij mij wel in een keer in. Wat een topper! Erg benieuwd naar hin optreden volgende week op de Dutch Doom Days.

Glory hallelujah, he's seen the Light, praise the Lord.

Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com