|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
hmm,dit onderwerp leidt nergens naar,... Ik doe me niet echt moeite om true te zijn,maar het onderwerp kwam ter sprake mede door mijn eigen fout En eigenlijk hou ik helemaal niet van het 'true zijn of niet ' gezaag ,maar ja true disco chick |
|
GVD, it goes with the age I guess. Op een gegeven moment gaat het je gewoon veel minder boeien wat je draagt en wat voor connotatie mensen ermee maken... |
|
quote: AHA...Nou besef dan gewoon dat als je een vraag formuleert in de vorm van "Ben in een poser als......", maakt niet uit wat er na het woordje "ALS" komt, 9 v/d 10 mensen nemen je (vraag) niet serieus meer. ROFL... |
|
Als je skateschoenen draagt en een wijde broek zie je er uit als een skater, raar maar waar Dan kun je nog alle black metal releases in je cd rek hebben maar mensen op straat zien je als skater. Kortom, het boeit geen fuck. Ik loop ook vrolijk op straat met sportschoenen, trainingsbroek en een darkthrone shirt bijv. Who cares?! Als jij het leuk vind doe je dat toch lekker -edit- kut man, nederlands is moeilijk-edit- [Dit bericht is gewijzigd door Rectum Lobotomy op 26-09-2002 19:56] |
|
het gaat mij nie om true zijn hoor.. interesseert me geen boei.. ik geef toe dat ik wel eens de deftones op zet.. en das nu-metal.. de enige band uit de nu-metal wereld die ik luister dan.. maar toch....... ben ik daarom niet true? so what? en zo zijn er zoveel dingen.. maar vind het flauw dat ik soms door metalgasten uitgezeken word voor "gothic" alleen maar omdat ik n rok draag af en toe.. en daarom reageerde ik ff op dit onderwerp.. en da heb nix met leeftijd te maken |
|
Pale Enchantress jij bent echt een vette poser man! Als je geen kisten en omgekeerde kruizen draagt mag je je gewoonweg geen metalhead noemen. Flikker dus maar op naar het tmf forum met je domme skate-schoentjes. Skaten is voor mietjes! Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
quote: Op zich wel... Maar boeit niet, ik ben ook 18. |
|
Poser zijn is voor posers. |
|
Leeftijd is voor posers. |
|
666 in je site adres is voor posers. |
|
quote: Toch wel de meest wijze uitspraak in dit topic tot nu toe! |
|
quote: 666 in je naam ook I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Toch wel de minst wijze uitspraak tot nu toe in dit topic! Maar eigenlijk heb je stiekem wel gelijk. |
|
quote: ligt er maar net aan hoe je je gedraagd... |
|
quote: Maar het is ook geen site. Er staat duidelijk .gif hoor. |
|
quote: hahaha is dat een dis? Nee op zich ligt het er niet aan hoe je je gedraagt Leeftijdsgenoten letten in deze leeftijdscatagorie veel meer op uiterlijk. Het boeit dus niet hoe je je gedraagt maar hoe je leeftijdscatagorie zich gedraagt. *waarom post ik hier * |
|
quote: Tuurlijk heb ik gelijk! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Een paar zinnen later quote: Besef nou gewoon dat woorden zoals "poser" en "true" niet in serieuze gesprekken worden gebruikt. Enkel als je een lolbroek wil wezen. Die woorden gebruiken in combinatie met een serieuze instelling is vragen om uitgelachen te worden. |
|
Niet te geloven dat men hier nog woorden aan vuil maakt AAARRRGGG, nu doe ik het zelf ook! I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Daar kan ik GVD ook nix aan doen! |
|
Is dit trouwens het nieuwe lultopic? |
|
quote: Met deze conclusie vind ik wel dat dit topic gesloten kan worden.... I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Sufferd! |
|
Misschien moet toch iemand even duidelijk maken dat het begrip "True/Troe/Trui" eigenlijk helemaal niet zo serieus is bedoeld. De invoering van het Troe(TM) zijn geeft wel een hoop voordelen. Zo kun je namelijk tegen iemand zeggen die onder de corpsepaint zit en eeuwen-oud Darkthrone shirt aanheeft en een bijl in zijn hand heeft: "zo, die is troe". In plaats van een complete beschrijving van wat je nou eigenlijk van hem vind. Aan de andere kant vallen mensen met Hammerfall/Stratovarius shirts *duidelijk* onder een en dezelfde noemer "un-true" of "!true" of "gay" Bovenstaande is natuurlijk verre van waar; aangezien true enkel de tegenovergestelde waarde is van false in een boolean. Maar dat weet iedereen... Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |