|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Mooi... goeie keuze dus om niet te gaan... Had wel weer zoiets verwacht. Bands als Satyricon en Immortal zijn al jaren niets meer, ookal spelen ze al hun oude nummers. |
|
Daar ben ik het niet mee eens. Helaas verward men vaak een eigen mening met een feit Ook al houd men niet van de muziek en vind men de muzikanten arrogant, dan nog kan men niet zeggen dat een Immortal of Satyricon een slechte show gaven. Integendeel zelfs. Ik vind zelf Satyricon ook niet meer alles en de nieuwe nummers zijn in mijn ogen doodsaai, maar de show die ze gaven was wel zeker goed. En Immortal stond er gewoon en deed z'n ding met volle overtuiging en was voor mij erg goed. Ik zie hen tegenwoordig als een Iron Maiden van de black metal, ze hebben hun eigen show en wijken daar niet van af. Maar dat kan wel nog goed gebracht worden, wat hier ook gebeurd is Vond verder Helheim, Virus, Mayhem, Enslaved en Primordial gaaf. Ghost was een aangename verassing voor mij! Het Helheim optreden in Logen was helamaal geniaal trouwens!! [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 31-08-2011 11:28] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
godver, Immortal had een vette show, veel oud werk er in! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Setlist? |
|
weet ik veel, ik hoorde shit vand e eerste 4 platen, dus dat wa sprima.. de rest kon meaan mijn reet roesten, maar was een vette show... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Nou, volgens mij is het meer een probleem dat mensen zoals jij altijd denken dat iemand zoiets als feit bedoelt Zo'n oordeel is per definitie subjectief, of iemand nu 'ik vind' of 'het is' zegt maakt dan ook niet meer uit, toch? Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Dan lees enkele statements maar en zie het verschil tussen een "Ik vind..." (mening)en bv. een "Bands als...zijn al jaren niks meer" (als feit voorgesteld) Een mening is iets persoons gebonden en geld voor die persoon alleen [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 31-08-2011 11:51] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Ja, ben ik helemaal met je eens. Maar ik lees "Bands als...zijn al jaren niks meer" toch echt automatisch als mening Het gaat nu eenmaal over het waarderen van muziek/een band, en daar kan je nooit een feit van maken Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Dan verschillen wij dus van mening Zie het verschil: Bands als .... vind ik al jaren niks meer! Bands als .... zijn al jaren niks meer! Anyway, back on topic. HitS was weer gaaf, heeft me veel te veel geld gekost aan bier en drank maar de tijd was onvergetelijk Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Ik zie het verschil wel, hoor, ik vind / het is gewoon niet zo relevant Zolang er geen objectieve maat is om bands mee te beoordelen is een oordeel altijd subjectief; altijd een mening, nooit een feit. quote: "Ik vond HitS gaaf." bedoel je edit: zie je hoe vermoeiend dat is? [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 31-08-2011 12:03] Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Hehe, sorry. Maar je bent wel nieuwsgierig zeg Vooraan was de sfeer soms wat grimmig. Kwam vooral denk ik doordat er een enorme paal in de weg stond, zodat niet iedereen goed zicht had op het podium. Verder liepen veel mensen met gezicht op onweer, crewleden die je aankeken van 'wat kom jij hier doen'. Al met al een minder relaxte sfeer die ik gewend ben bij een gemiddelde doomconcert of festivals als Roadburn. Hopelijk kan je met dit antwoord leven Het is niet zo dat ik me niet prima vermaakt heb, integendeel. |
|
quote: Dikke +1, al vind ik het nieuwe werk van Satyricon niet saai. |
|
En hoeveel mensen hebben zo'n True Norwegian Black Candle in de vorm van een kerk gekocht? Zenial |
|
Zenial, altijd bezig met statistieken don't mistake lack of talent for genius |
|
Kan men wel zelf effe true en evil zijn....totdat de kaars helemaal weg gesmolten is uiteraard hehe Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina |