IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Hole in the Sky 2011 Vorige pagina
Deathwish
Usericon van Deathwish
Posted 31-08-2011 10:44 by Deathwish Wijzig reactieProfiel van DeathwishQuote dit berichthttp://www.poppodiumromein.nl

quote:
Op 30 augustus 2011 13:07 schreef Mark Z het volgende:
Tja, dat is lastig onder woorden te brengen. Gevoelskwestie. Maar heb ook niet gezegd dat de sfeer slecht was, maar een feestje wil ik het niet noemen.

Lekker duidelijk zeg! Haha, nu weet ik nog niets.
Was de sfeer grimmig? Had je er iets anders van verwacht? Etc.

Regeer
! Metalized Blood !
Usericon van Regeer
Posted 31-08-2011 11:00 by Regeer Wijzig reactieProfiel van RegeerQuote dit berichthttp://www.myspace.com/regeer

quote:
Op 31 augustus 2011 1:10 schreef Den_Bockereyder het volgende:
1 nummertje van Dark Medieval Times, 1 van The Shadowthrone.. veel meer van verwacht, die nieuwe satyricon is boring as heaven.. helaas... ook een veelste hoog rockster gehalte.. snap niet dat er hier mensen zijn die satyricon goed vonden..

Van de grote namen was Enslaved veruit het beste..
Mooi... goeie keuze dus om niet te gaan...
Had wel weer zoiets verwacht. Bands als Satyricon en Immortal zijn al jaren niets meer, ookal spelen ze al hun oude nummers.

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 31-08-2011 11:27 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Daar ben ik het niet mee eens. Helaas verward men vaak een eigen mening met een feit
Ook al houd men niet van de muziek en vind men de muzikanten arrogant, dan nog kan men niet zeggen dat een Immortal of Satyricon een slechte show gaven. Integendeel zelfs. Ik vind zelf Satyricon ook niet meer alles en de nieuwe nummers zijn in mijn ogen doodsaai, maar de show die ze gaven was wel zeker goed. En Immortal stond er gewoon en deed z'n ding met volle overtuiging en was voor mij erg goed. Ik zie hen tegenwoordig als een Iron Maiden van de black metal, ze hebben hun eigen show en wijken daar niet van af. Maar dat kan wel nog goed gebracht worden, wat hier ook gebeurd is

Vond verder Helheim, Virus, Mayhem, Enslaved en Primordial gaaf. Ghost was een aangename verassing voor mij!
Het Helheim optreden in Logen was helamaal geniaal trouwens!!

[Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 31-08-2011 11:28]

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 31-08-2011 11:28 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

godver, Immortal had een vette show, veel oud werk er in!

Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.

Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 31-08-2011 11:31 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

Setlist?

irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 31-08-2011 11:34 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

weet ik veel, ik hoorde shit vand e eerste 4 platen, dus dat wa sprima.. de rest kon meaan mijn reet roesten, maar was een vette show...

Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 31-08-2011 11:35 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 31 augustus 2011 11:27 schreef Hub de Gallier het volgende:
Daar ben ik het niet mee eens. Helaas verward men vaak een eigen mening met een feit

Nou, volgens mij is het meer een probleem dat mensen zoals jij altijd denken dat iemand zoiets als feit bedoelt Zo'n oordeel is per definitie subjectief, of iemand nu 'ik vind' of 'het is' zegt maakt dan ook niet meer uit, toch?

Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy.

Hub de Gallier
Posted 31-08-2011 11:50 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Dan lees enkele statements maar en zie het verschil tussen een "Ik vind..." (mening)en bv. een "Bands als...zijn al jaren niks meer" (als feit voorgesteld)

Een mening is iets persoons gebonden en geld voor die persoon alleen

[Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 31-08-2011 11:51]

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Posted 31-08-2011 11:52 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 31 augustus 2011 11:50 schreef Hub de Gallier het volgende:
Dan lees enkele statements maar en zie het verschil tussen een "Ik vind..." en bv. een "Bands als...zijn al jaren niks meer"

Een mening is iets persoons gebonden en geld voor die persoon alleen

Ja, ben ik helemaal met je eens. Maar ik lees "Bands als...zijn al jaren niks meer" toch echt automatisch als mening Het gaat nu eenmaal over het waarderen van muziek/een band, en daar kan je nooit een feit van maken

Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy.

Hub de Gallier
Posted 31-08-2011 11:57 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Dan verschillen wij dus van mening

Zie het verschil:

Bands als .... vind ik al jaren niks meer!
Bands als .... zijn al jaren niks meer!

Anyway, back on topic. HitS was weer gaaf, heeft me veel te veel geld gekost aan bier en drank maar de tijd was onvergetelijk

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Posted 31-08-2011 12:01 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 31 augustus 2011 11:57 schreef Hub de Gallier het volgende:
Dan verschillen wij dus van mening

Zie het verschil:

Bands als .... vind ik al jaren niks meer!
Bands als .... zijn al jaren niks meer!

Ik zie het verschil wel, hoor, ik vind / het is gewoon niet zo relevant Zolang er geen objectieve maat is om bands mee te beoordelen is een oordeel altijd subjectief; altijd een mening, nooit een feit.
quote:
HitS was weer gaaf

"Ik vond HitS gaaf." bedoel je

edit: zie je hoe vermoeiend dat is?

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 31-08-2011 12:03]

Hub de Gallier
Posted 31-08-2011 12:39 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 01-09-2011 8:27 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 31 augustus 2011 10:44 schreef Deathwish het volgende:
Lekker duidelijk zeg! Haha, nu weet ik nog niets.
Was de sfeer grimmig? Had je er iets anders van verwacht? Etc.

Hehe, sorry. Maar je bent wel nieuwsgierig zeg

Vooraan was de sfeer soms wat grimmig. Kwam vooral denk ik doordat er een enorme paal in de weg stond, zodat niet iedereen goed zicht had op het podium. Verder liepen veel mensen met gezicht op onweer, crewleden die je aankeken van 'wat kom jij hier doen'.

Al met al een minder relaxte sfeer die ik gewend ben bij een gemiddelde doomconcert of festivals als Roadburn.

Hopelijk kan je met dit antwoord leven Het is niet zo dat ik me niet prima vermaakt heb, integendeel.

LastFM | Untappd | Bandcamp | Doom what thou wilt shall be the whole of the law

Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 01-09-2011 8:29 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 31 augustus 2011 11:27 schreef Hub de Gallier het volgende:
Ook al houd men niet van de muziek en vind men de muzikanten arrogant, dan nog kan men niet zeggen dat een Immortal of Satyricon een slechte show gaven. Integendeel zelfs. Ik vind zelf Satyricon ook niet meer alles en de nieuwe nummers zijn in mijn ogen doodsaai, maar de show die ze gaven was wel zeker goed. En Immortal stond er gewoon en deed z'n ding met volle overtuiging en was voor mij erg goed. Ik zie hen tegenwoordig als een Iron Maiden van de black metal, ze hebben hun eigen show en wijken daar niet van af. Maar dat kan wel nog goed gebracht worden, wat hier ook gebeurd is

Dikke +1, al vind ik het nieuwe werk van Satyricon niet saai.

LastFM | Untappd | Bandcamp | Doom what thou wilt shall be the whole of the law

Zenial
Usericon van Zenial
Posted 01-09-2011 13:57 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

En hoeveel mensen hebben zo'n True Norwegian Black Candle in de vorm van een kerk gekocht?

Zenial

NecroNoud
Usericon van NecroNoud
Posted 01-09-2011 14:09 by NecroNoud Wijzig reactieProfiel van NecroNoudQuote dit berichthttp://www.discogs.com/user/noud85/collection

Zenial, altijd bezig met statistieken

don't mistake lack of talent for genius

Hub de Gallier
Posted 01-09-2011 17:14 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Kan men wel zelf effe true en evil zijn....totdat de kaars helemaal weg gesmolten is uiteraard hehe

Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com