|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
vrijdag 24 juni | open 19:00 | schade 16,- vvk / 18,- deur - Deicide (vs) - Malevolent Creation (vs) - Belphegor (at) - Hour of Penace (it) - The Amenta (it) @ Poppodium Iduna, Drachten |
|
quote: Glen Benton heeft wel wat van Ice T. Ja hoor... |
|
Verrek ja! |
|
Speelt Malevolent Creation dan ook in Baroeg, een dag eerder? |
|
Op vrijdag kan ik niet, pfff! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Nee, ik dus ook niet. No regrets and no remorse... |
|
Slechte dag keuze I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
malavolent Creation speelt alleen in Drachten bij de Deicide package |
|
Dacht het eigenlijk al ja. Jammer, maar MC heb ik gelukkig al eerder dit jaar gezien. |
|
quote: O,O,O Is er n keer weer dikke deathmetal in Drachten...Kan ze niet |
|
hier wil ik wel heen IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
ennnnnnn up! |
|
voor de mensen die twijfelen of Glen Benton mee komt; hier zijn reactie: GB here....wanna let all the Euro fans know that we are very much looking forward to the up coming Europe tour...and are excited to play some of the new album for you...we are coming, all you promoters who are worried relax, we will be there...to destroy! |
|
Ik geloof het pas, als ik 'm op t podium zie |
|
volgens mij gaat het deze keer toch lukken |
|
tijdschema?! Wie is toch die man die elke zondag het eigen vlees komt snijden! |
|
Aanwezig!!! |
|
tijdschema wordt zoiets als dit: 19:30 The Amenta 20:15 Hour of Penace 21:00 Belphegor/Malevolent Creation 22:00 Malevolent Creation/Belphegor 23:15 Deicide |
|
[Dit bericht is gewijzigd door Mortis Rex op 25-06-2011 20:10] Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Ja dat was Godverdomme vette shit man! volgens mij wel bedtijd nu.. |
|
Totaal naar de klote maar dat was het meer dan waard, wat geniale avond!!!! |
|
Was zeker te doen. Deicide verrassend goed zelfs. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Oh ja, gemist. Kwam ik zojuist achter... spelfout weggehaald... |
|
Deicide al een paar keer gezien nog in de tijd met de Hoffmannetjes. Daarom maar even overgeslagen. Speelden ze nog veel ouwe krakerts als Sacrificial Suicide Dead By Dawn? Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
Tuulk SS en DBD! wel n hoop nieuwe shit ook.. Soeki ook weer vroeg wakker! Heeft Steve je telefoon nog ff langsgebracht? |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |