IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : 26-10 Amon Amarth + As I lay Dying @ Effenaar Vorige pagina
Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 27-10-2011 23:52 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Was SepticFlesh maar met z'n 3-en?

Wat iPim overigens zegt: niet alleen het orkest komt van de laptop, maar ook de cleane zang omdat Sotiris sowieso niet meetourt.

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

Aethir90
Usericon van Aethir90
Posted 27-10-2011 23:54 by Aethir90 Wijzig reactieProfiel van Aethir90Quote dit bericht

[quote]Op 27 oktober 2011 10:25 schreef iPim het volgende:
You sound a little butthurt. Ik dacht tot echt dat de zang van sceptic flesh tijdens bijvoorbeeld een nummer als annubis van een bandje kwam. Ik vond dat de band een saaie show bracht en dan maakt het me geen reet uit hoeveel instrumenten je voor je cdtje opneemt ,live was het gewoon sfeerloos. Ik vind het jammer voor je dat je as i lay dying niet kan waarderen, ik vind het triest van je als je ze ongefundeerd af gaat zeiken. Schrijf je soms voor lords of metal? Alles goed en wel, je hebt dus nauwelijks aandacht aan as i lay dying geschonken ,en ik hoop dan ook dat je peuk lekker smaakte. Maar ga met je gezeik alsjeblieft terug naar je hol en doe voor je eigen plezier wat corpsepaint op ofzo, want zo'n reactie is wel erg triest.

Oke ieder zijn smaak dan maar he. Maar ik blijf van mening dat ik sowieso muziek-technisch gezien Septic Flesh een veel doordachtere band vind dan de muziek die As I Lay Dying speelt, er zijn al zoveel bands die zo klinken, vind er gewoon niks speciaals meer aan. En ik heb 1,5 nummer geluisterd hoor, maar vond het gewoon kut.

Het klopt trouwens dat er bij een nummer als Anubis koren meelopen, maar deze koren zijn een onderdeel van de orchestraties die dus ook meelopen. Maargoed,genoeg "gezeikt" over Septic Flesh vs. As I Lay Dying. Ik heb me in ieder geval vermaakt.

Zo ik ga me eens een lekkere peuk roken,ondertussen de corpsepaint bijwerken en mijn hol opruimen.

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com