|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Date: Wednesday, June 15, 2011 Doors: 20:00-22:00 Start: 21:00 Price: €15.00 + maandkaart (€1) Presale: Wednesday, June 1st at 12:00 Kaart binnen |
|
Ben benieuwd of het gaat uitverkopen, het noorden is zo ver weg..... |
|
Hij heeft zeer recent nog een drietal shows in Nederland gedaan dus misschien niet. Dat dit goed bezocht zal gaan worden mag je wel van uit gaan. Wel jammer dat er helemaal geen SYL nummers gespeeld worden... [Dit bericht is gewijzigd door Mortis Rex op 02-06-2011 17:50] Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Het is toch DTP niet SYL, compleet andere band dus lijkt me vrij logisch. |
|
Hij speelt anders wel nummers van Physicist... Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Ja en dat is...................Devin townsend geen SYL. |
|
Wow.. cool! Aanwezig! Verrassend triviaal |
|
+1 Morgen maar even een kaartje kopen.. |
|
quote: Jaren geleden (2001 of 2002) speelde ze wel een paar nummers van SYL waaronder Detox. SYL is tenslotte ook Devin Townsend. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
FUCK YEAH "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Vermoedelijk aanwezig. |
|
jezus christus wat vet, aanwezig met eran aborted "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote:Op Wâldrock was dat toen en ook in het voorprogramma van fear factory. Mooi was dat. |
|
quote: Als het nou niet op een woensdag was, zou het al veel helpen... argh!! Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties. |
|
quote: Euh, welk jaar stond DT op Waldrock? SYL heb ik er wel mogen aanschouwen. Boeiender |
|
quote: In 2001 speelde hij Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties. |
|
Vet relaxed dat het op een woensdag is, kan ik eindelijk ook weer eens naar een concert en meteen ook een lekker concert |
|
Hmm, cool. Misschien moet ik m'n wederhelft ns lief aankijken... |
|
Verdomme dan kan ik niet Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Kaartjes zijn gehaald. Yay! Verrassend triviaal |
|
quote: Jason Blazer komt ook wel even kijken... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
- Greycloak What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Morgen alweer, maanden terug dat ik in Vera was, heb er wel zin in! |
|
quote: Dat was ook toen SYL nog bestond "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" |
|
quote: Nope... Daarom was het juist zo fijn om wat Strapping Young Lad te horen. Enkele maanden later is SYL weer nieuw leven ingeblazen, naar aanleiding van de aanslagen in New York. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |