|
Auteur: |
|
|
www.myspace.com/andsoiwatchyoufromafar behoorlijk hip wel, maar gaat er bij mij in op happy momenten signature |
|
ziet er best vet uit signature |
|
nice signature |
|
nieuwe is meer van hetzelfde, bij mij is de fun er al een beetje af. Live aanrader idd. |
|
ik leer ze nu pas echt kennen, misschien daarom is de kick nog wat groter, ik hou wel van de ruwe aanpak van deze mannen, de eerste luisterbeurt van hun eerste deed me minder omdat het wat rockender was precies, minder lawaaierig kan dat kloppen? signature |
|
Ik wou echt dat ik ze toen een jaartje ofzo terug met Maybeshewill live had gezien. Top bandje! |
|
supergaaf, die nieuwe gaat de Baroness kant op qua twinguitar leads, maar dan op een manier die Foals ook had kunnen bedenken... |
|
Ik heb er net een paar nummers van geluisterd. Klinkt tot op heden niet verkeerd. |
|
Eerste plaat is goed, tweede minder. Live wel fucking gaaf. |
|
de nieuwe is wel hel erg uplifting O_o signature |
|
Ik ben er niet zo'n fan van. Tijdens de eerste luisterbeurt had ik het idee alsof ik 20 minuten naar een intro aan het luisteren was en dat ik continu aan het wachten was totdat de plaat eindelijk zou beginnen. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Die laatste is inderdaad heel erg vrolijk maar hij doet het heel goed met dit zomerse weer. Heeft veel weg van het album Gloss Drop van Battles, ook zo´n zomerse math rock-plaat. Ze staan op 17 september in het kader van het Incubate festival in de 013 dus er is een grote kans dat ik daar aanwezig ben. |
|
De nieuwe plaat genaamd Heirs komt in mei uit, de eerste track is al te beluisteren: Run Home Zo te horen een vervolg op de hypervrolijke stijl van de vorige plaat, daar heb ik geen problemen mee! |
|
Nieuwe track: Wasps |
|
De nieuwe plaat is inmiddels te streamen: Heirs De vrolijke sound van All Hail Bright Futures is doorgezet, maar de band heeft ook de zwaardere elementen terug gepakt. Gave plaat! |
|
Ik ga het maar eens checken dan, binnenkort concertje meepakken in Rotterdam of Amsterdam. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
Index / Muziek algemeen |