IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Cruciamentum (Engelse old school death)
Severed
Usericon van Severed
Posted 05-06-2011 22:47 by Severed Wijzig reactieProfiel van SeveredQuote dit bericht

Ik zag dat deze band nog geen eigen topic heeft, maar dat verdienen ze wel!

In Cruciamentum spelen leden van het wat bekendere Grave Miasma. Ze spelen duistere death metal. Het heeft veel weg van bijvoorbeeld Incantation. Ze hebben nog maar 2 demo's gemaakt maar het klinkt erg overtuigend

Meningen?

[Dit bericht is gewijzigd door Severed op 05-06-2011 22:51]

6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 05-06-2011 22:52 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

Het eerste nummer dat ik luister(Rotten Flesh Crucifix) vraagt naar meer. Wat een heerlijk lomp en zwaar geluid heeft deze band. De zang klinkt lekker smerig, rauw en past prima bij de muziek.

Dit gaat vaker in mijn oren voorbij komen!

6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 05-06-2011 22:55 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

Severed
Usericon van Severed
Posted 05-06-2011 23:19 by Severed Wijzig reactieProfiel van SeveredQuote dit bericht

Alle nummers op de laatste demo (Convocation of Crawling Chaos) zijn knallers, maar Rotten Flesh Crucifix is de perfecte afsluiter door de eindclimax. De verwerking van keyboard aan het einde is eenvoudig maar zo goed gedaan!

HierIsMike
Usericon van HierIsMike
Posted 25-08-2015 16:47 by HierIsMike Wijzig reactieProfiel van HierIsMikeQuote dit berichthttp://hierismike.wordpress.com/

De debuutplaat is inmiddels te streamen:

Charnel Passages

Echt een vette plaat!

Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 26-08-2015 9:21 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Zeker gaaf!

LastFM | Untappd | Bandcamp | Doom what thou wilt shall be the whole of the law

Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com