|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Purest of Pain is in 2008 opgericht door gitarist Merel Bechtold. Dankzij de gevarieerde muzikale achtergrond van alle vijf de bandleden, wordt de op death metal gebaseerde muziek gecombineerd met de energie van thrash, de bruutheid van -core genres, de melodie van klassieke muziek en de ambiance van black metal. Ze worden beschreven als een epische mix tussen black metal en deathcore en zijn meerdere malen geprezen voor hun energieke live shows. Na hun demo 'Unleash The Beast' in 2010 hebben ze in 2011 hun debuut-EP uigebracht, genaamd 'Revelations in Obscurity'. www.purestofpain.com www.myspace.com/purestofpainband www.youtube.com/purestofpainband http://purestofpain.hyves.nl www.facebook.com/purestofpain www.twitter.com/purestofpainNL www.last.fm/music/purest+of+pain www.purestofpain/bandcamp.com |
|
Is dat niet die band die tussen top 40 bands wilde staan bij zon wedstrijd? |
|
Om precies te zijn wouden we als 4e band naar de finale gestemd worden. |
|
Ik dacht toch echt dat jullie TRASH speelden! Kerken zijn prachtige gebouwen, alleen de fundering is altijd rot. |
|
wouden? Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Ja het is niet gelukt. Helaas.. |
|
Die ene track klinkt nochtans niet zo slecht, al voelt het echt te knullig aan. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
|
|
Aanstaande event: Duveltjesrock 2012 in Gorinchem (ZH). Vrijdag 1 juni 2012: 20.00 Speakerpunch 21.00 Mwaah 22.00 Bestial Devastation 23.00 Purest Of Pain 00.00 Toxoplasm 02.00 Einde Meer info: http://www.duveltjesrock.nl |
|
WAAR ZIJN DIE BREAKDOWNS!!? Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Live gewoon aan het mengpaneel gaan staan en om de twee seconden het geluid aan- en uitzetten. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Vind dit wel lekker opzich. Kan mij wel bekoren. Alleen dat gitaar gejengel haalt de harde beuk sfeer er een beetje uit voor mij. Wel gave Martin van Drunen achtige vocalen! |
|
Frankrijk tourtje: |
|
|
|
Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
|
|
quote: Het zal je maar gezegd worden. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: OWW: je bent een epische mix tussen deathcore en black metal. |
|
Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
|
|
Op Duveltjesrock vond ik het maar zozo eigenlijk. Een iets meer eigen gezicht zou het wat interessanter maken Ach, misschien vond ik het wel iets teveel deathcore (wat niet helemaal mijn ding is). [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 22-06-2012 11:48] |
|
|
|
|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |