|
Auteur: |
|
|
In 2008 was er het TATTOOFEST in nijverdal ter gelegenheid van het 10 jarig bestaan en werd gehouden voor de deuren van de Cult-art Shop. De bands die hier optraden waren: The marshalls, Deluzion, Gilo & Chiraw In 2009 hebben de Cult-Art Shop, Metal Front Twente en wijkvereniging groot lochter in (nijverdal) de handen in één geslagen voor TattooFest Twente. De line up bestond uit o.a. Trail of Tears (nor.) Stream of Passion, the Monolith Death Cult, Izegrim,...and many more. Het is een feit...deze eerste editie was een groot succes. kijk op http://tattoofesttwente.hyves.nl voor meer info. 2010 hadden we weer een Outdoor version met o.a. As empires fall, Treatment, GenerC, Deadbeat. Het was weer een geslaagd feestje en daarom dit jaar de 2011 versie. Tijd: 13:00 t/m 23:30 uur Plaats: Constantijnstraat, Nijverdal Website: http://tattoofest.hyves.nl/ [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 09-06-2011 10:45] |
|
Afgelopen 2009, volgens mij heeft iemand een tekst van vorig jaar hergebruikt. |
|
De boel is al helemaal volgeboekt? |
|
Aangezien ik de poster ook al in het echt heb zien hangen gok ik van wel. Het lijken me dan ook wel genoeg bands voor de totale speelduur |
|
Hmmm, waarschijnlijk wel aanwezig! Bareuh... |
|
13.30 SPIJKER 14.15 BATTERY 15.00 Echoes From The Past 15.45 Cecile 16.45 Chirrha Nivha 18.00 SKALDGRIM 19.00 DIGGETH 20.00 DEADBEAT 21.00 CHIRAW 22.30 IZEGRIM 23.30 eind tattoofest….!!! Ws even Skaldgrim kijken |
|
...is dat nog steeds zo'n gekloot met het station daar trouwens? of is dat al een keer af? co-operation not competition! |
|
Nope, nog steeds niet af helaasch. |
|
@ Mayo, ga jij nog heen? Hoor net dat verjaardag niet doorgaat dus zou ook wel ff heen kunnen gaan. see you at occultfest! |
|
quote: Ik twijfel nog een beetje, wil wel graag heen maar moet dan weer op tijd terug ivm verjaardag van stiefzusje. |
|
Als ik me morgen beter voel kom ik wel even kijken. Moet sowieso nog even naar ´het bruisende centrum´ van N´dal. |
|
Cecile :') Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Gezellige party! Enskedese Kopknikkers Bende |
|
Even geweest: Cirrha Niva Skaldgrim Diggeth |
Index / Concerten |