|
Auteur: |
|
|
Ufomammut (IT psychedelic sludge) Morkobot (IT postrock / noise / drone) Vvk € 10,00 Entree € 12,00 Zaal open 20.00 uur. www.baroeg.nl/tickets.htm www.myspace.com/ufomammut www.myspace.com/morkobot [Dit bericht is gewijzigd door Baroeg Rotterdam op 20-09-2011 12:04] |
|
Aanwezig! |
|
*Schop* |
|
Dat is weer eens iets anders dan een barkruk... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Wel mooi kut dat zowel Ufomammut, White Hills als Denovali op 30 sept is. "Helaas" dus Ufomammut én White Hills missen. Bands hadden overigens niet misstaan op Denovali. Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. |
|
Vooral balen dat ik White Hills mis, Ufomammut komt opeens wel heel vaak langs. Ik vind Eve toch te eentonig om nog een derde keer te gaan bekijken. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Vorige twee concerten waren anders zeer geslaagd. Als ik die avond tijd had, zou ik toch voor Ufomammut gaan. Hoewel White Hills @ RB ook erg tof was. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Ik dacht er eerst aan om naar Ufomammut te gaan, maar White Hills krijgt toch de voorkeur. Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
quote:Daar konden ze jouw diensten @ backstage wel gebruiken? If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Morgen is het zo ver! |
|
Ik ben erbij. Tijdschema? |
|
20.00 Doors open 21.00-21.45 Morkobot 22.15-23.30 Ufomammut |
|
Ik ben erbij nu zaterdag in Leuven, waar zowel Morkobot, White Hills en Ufomammut spelen. Ik ga eigenlijk alleen voor Ufomammut, al kan White Hills me ook wel bekoren. Morkobot niet echt daarentegen. Faustian Spirit of the Earth |
|
Morkobot was niet mijn ding, daarnaast stond het geluid belachelijk hard. Ufomammut daarentegen was weer erg tof, stukken beter dan in Effenaar tijdje terug. |
|
Morkobot was eigenlijk verrassend leuk al was 45 minuten wel wat lang voor hun toch wel eentonige muziek. en hard satond het absoluut niet want ik kon gewoon zonder al te veel mn stem te verheffen met mn buurman praten. ufomammut was gewoon weer tyfusvet en roste de pannen van het dak. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
quote: Hehe, vreemd, ik stond op een gegeven moment bij de bar tijdens Morkobot en daar konden we elkaar niet eens verstaan. |
|
Ben gisteren in Leuven geweest. Morkobot niet gezien. White Hills was ok, maar nogal langdradig na een tijd. Ufomammut heerste alweer natuurlijk Faustian Spirit of the Earth |
Index / Concerten |