![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Je moeder. Geef me nog een kwartiertje, oké? ![]() |
|
quote: Hoi ment0l! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
is het weer zover? IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
quote: ??? ![]() |
|
quote: Of AG. ![]() |
|
quote:Die is alleen te huur tegen Joodse tarieven. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
Eindelijk ben ik die Sonic Titan eens voor. ![]() Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
quote: Laat dan je zusje maar vast beginnen met de rek en strek. Scheelt een hoop knaken. ![]() |
|
O. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
Wat heb je aan knaken als je er toch niet mee kunt betalen? ![]() |
|
Tenzij je op Sint Maarten bent. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
Maakt het uit. Je kan toch alles lenen. Nu te leen: SATC dvd box. Al heel lang. ![]() Subtiel kamerolifantje ![]() |
|
Een oventhermometer. ![]() ![]() |
|
quote:Ik ken iemand die al heel lang mijn reserve-foon te leen heeft. ![]() ![]() |
|
Ik ken iemand die al 3 jaar mijn koelkast te leen heeft. En een vloerkleed. En het boek Trainspotting. En die er pas achterkwam dat ze die stoel gekregen ipv geleend had. ![]() Ik ken iemand anders die al 5 á 6 jaar 50 euro van me heeft.... ![]() [Dit bericht is gewijzigd door stigma op 10-06-2011 19:32] Subtiel kamerolifantje ![]() |
|
Volgens mij heb ik in het verleden ook wel dingen uitgeleend en nooit teruggekregen... The Hobbit bijvoorbeeld, wit/gouden pocketversie die bij de LotR-boeken in mijn boekenkast past maar al ruim een decennium lang niet meer verkrijgbaar is in die versie. [Dit bericht is gewijzigd door Vargen666 op 10-06-2011 19:35] ![]() |
|
Jared Diamond - Guns, Germs and Steel You have time. You are doing fine. ![]() |
|
Mijn broertje heeft mijn Battlestar Galactica boxed set te leen. De Cylon actionfigure heeft hij hier gelaten. ![]() ![]() |
|
quote:Zodra je het ding mist hoor ik het wel. ![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote:Waarschijnlijk is het dan te laat. ![]() ![]() |
|
Ik heb mijn eigenwaarde uitgeleend, vraag me af wanneer ik hem weer terugkrijg. Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. ![]() |
|
quote: Oja, die zou ik ook nog eens lezen. ![]() |
|
quote: *fixed* ![]() En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
quote: +1 ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: ![]() ![]() Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." ![]() |
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |