![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Auteur: |
|
|
Goede ervaringen met KBL, maar misschien is iets dat meer in de buurt gevestigd is handiger...? You have time. You are doing fine. ![]() |
|
Ik heb zelf een geluidsbedrijf(je). Ik heb vorig jaar ook Herriefest gedaan voor de heren N & HRI. Ik kan wel kijken wat er voor mogelijkheden zijn binnen jullie budget. Mocht je meer willen weten dan moet je maar even een mailtje sturen. s_de_jong_87 aap hotmail.com ![]() |
|
Ik stuur je morgen een mailtje! ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
Gv audio in Leeuwarden. 0582157003 ![]() |
|
quote: Mailtje nog gehad? @Sjon: bedankt, neem ik ook mee... spelfout weggehaald... ![]() |
|
quote: ? spelfout weggehaald... ![]() |
|
quote: en alles was heel erg prima voor elkaar ook! ![]() ![]() co-operation not competition! ![]() |
|
Nee, geen mailtje gehad. Ik zat er al een beetje op te wachten. Kan je het nog een keer sturen? ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Boeiender ![]() |
|
quote: quote: ![]() ![]() |
|
![]() ![]() ![]() ![]() Boeiender ![]() |
|
quote: Oeh, moeten die streepjes dan ook tussen je naam weg? spelfout weggehaald... ![]() |
|
Nee, de streepjes horen er gewoon tussen. Ik zal ook de "ongewenste" mail even in de gaten houden. Wellicht dat het daar tussen gekomen is. ![]() |
|
quote: Heb em opnieuw gestuurd. Mocht ie weer niet aankomen, wil je dan een mailtje naar mijn adres sturen? Mail staat in profiel, dan kan ik die beantwoorden, misschien dat ie dan wel aankomt. ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
![]() |
![]() |
Index / Muziek algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |