|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Nederlandse death/thrash band van vroegah.... |
|
Hier de Hangover Heroes demo nog gehad. spelfout weggehaald... |
|
Heb ze zelf nog een paar keer live gezien '89 of '90 met Eternal Solstice en Asphyx in de Zon in Bodegraven. In de vrije vloer in Utrecht, ik dacht in het voorprogramma van Dark Angel en nog een keer in de Tagrijn in Hilversum. |
|
Radiation Exposure demo erg vet, ook dat gave outro van de autopsy cover....persiflage op het Napalm Death interview op de vpro. |
|
Uit Bodegraven zullen er dan nog wel opnames zijn, van die Asphyx is sowieso een video met soundboardrecording, en van Eternal Solstice is alles op audio opgenomen, en ook verschrikkelijk veel op video. Lekker nummer trouwens, hopelijk worden alle demo's nog een keer op cd uitgebracht. [Dit bericht is gewijzigd door 2barry op 11-06-2011 13:38] |
|
quote: Ik kan me die demo's niet goed meer herinneren, ik heb ze ooit wel getapetrade, dus het ligt ergens op zolder. Dat interview met ND, heeft dat weer te maken met barney uv? Zoiets staat me bij, unique voice oid. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Van Barney UV heb ik nog de demo op tape. En die is kut. Zelfs niet grappig. |
|
haha idd Barney Unique Voice Je had meerdere bands in die scene daaro N.A.A.M., Barney U.V., Korsakov, Bluuurg Heb ze eens live gezien op het metalblast festival coevorden samen met Asphyx (the rack tijd), Invocator, God Dethroned, Dead Head |
|
@2 barry: Hier ook. Maar dat weet ik niet meer, hehe. Zou idd wel vet zijn als al dat soort spul een keer op een cd zou belanden. Gewoon, omdat het kan. [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 11-06-2011 13:58] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ik heb een paar jaar geleden een stuk of 50 van die Nederlandse deathmetal demo's omgezet naar mp3 en op kerrazy-torrent gepleurd, jammer dat die site hartstikke dood is, net als mijn harde schijf waar alles op stond. Maar het een en ander zal nog wel over het net zwerven ergens. [Dit bericht is gewijzigd door 2barry op 11-06-2011 14:00] |
|
Vond hier naast de demo´s nog een intrumentale rehearsel tape uit juni ´89. moet nog even verder spitten of ik nog live opnames heb. |
|
quote: Ow? Ff gemist toen dan. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Die 7" van die gare band van jou zat daar overigens ook bij, hehe. |
|
Hehehe, heel goed! De achterkant van die 7" was getrokken van demo 3, als ik me niet vergis. ( maar dat kan maar zo... ) Kant a was nieuw en voor die 7" opgenomen. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Heb een van hun demo's hier liggen als MP3. Jaren naar de originele tapes gezocht maar nooit gevonden. Leuke band! |
|
Voor de fans: uit Grinding morbidity 'zine |
|
heb ze ook nog es gezien op een dsfa festival in den bosh, toen hadden ze twee zangerts en dat klonk berebruut. @2barry over solstice hoef je bongobongo niet te vertellen dat dat is opgenomen denkst ik ... |
|
quote: Alleen kan BongoBongo zelf geen audio opname meer vinden |
|
Even een schop in de hoogte (niet toevallig omdat Pentacle deze band ter sprake bracht op hun optreden deze middag). Ik ben op zoek naar het Korsakov shirt dat ze ten tijde van Radiation exposure hebben uitgebracht. Ik kan er nog wel ergens een oude flyer van oprakelen maar basically is het gewoon dat gasmasker van op de cover van de demo. Ik heb een ton andere shirts te ruil of wil er genereus voor betalen. |
|
U bedoelt ? [Dit bericht is gewijzigd door BongoBongo op 02-04-2012 14:12] |
|
Ha mooi shirt! Die heb ik ook nog liggen. Optreden van pentacle gister middag was geweldig! Sowieso was de hele middag geweldig. |
|
Dat is 'm bongo. Voor zover ik weet het enige shirt dat ze ooit gemaakt hebben? Enige kans dat je het zou loslaten of is het puur om te patsen |
|
Patsen ? Was puur bedoelt als voorbeeld Nee, ik heb 'm nog van René gehad dus ben bang dat ik 'm houd. |
|
Jammer! Ik blijf verder zoeken. Genereuze compensatie voor de grijsaard die deze nog liggen heeft... |
|
Voor de fans, VIC records werkt aan een CD-release van de drie demotapes. En ik zoek nog steeds een Korsakov shirt. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |