|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
HEUY!!!! Van subsidies moeten wij het niet hebben, dat is net voldoende om gas, water, licht en verzekeringen te betalen.... De bands die komen hebben allemaal zin in een feestje |
|
Buiten dat hebben we een goede naam opgebouwd de afgelopen 12 jaar en bands komen hier graag spelen Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Dit weekend maar eens wat kaarten bestellen voor mijzelf en een paar vrienden. Dit is te mooi en te goedkoop om te laten schieten . Fantastisch evenement met vlees, bier en metal. Wat wil een man nog meer |
|
|
ik heb er zin in! |
|
|
Yeah, wordt dikke party dit! |
|
|
Aanstaande zondag! Bier, bbq en metal! |
|
Wie is er allemaal vroeg bij? Als wij mogen aftrappen! |
|
HEUY!!!! Ik sowieso... Afgelopen dagen meerdere mensen gesproken die jullie persé willen zien, dus dat komt wel goed |
|
Jazeker, dat is te gek! Heb er zin in, lang niet meer in de Azijnfabriek gespeeld! |
|
Cool, heb er zin in Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:+1 |
|
quote: Iets later als gepland, maar ook maar eens lekker die kant op! Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Damn, net even voorbij gefiets. Zag er druk uit, maar heb geen oppas Anyway veel plezier allen |
|
quote: Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Lek mich de sök |
|
quote: Het was voor Azijnbegrippen redelijk druk: Vulture Industries was weer fenomenaal en de sfeer was weer des Azijns. Deze keer kon ik goed meedoen want ik was eens geen Bob en dus samen met Dynamo-maatje Wouter goed meegedronken. Ook Context was gaaf: rammelde hier en daar een beetje maar wat een enorme feestvreugde, ook geweldig... Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Het was idd een leuke middag, hulde aan de mensen die zo vroeg waren gekomen om de eerste band (ons dus) te bekijken. Goede geluidsman en gezellige sfeer |
|
Was erg gezellig, ben nog steeds zwaar dronken dus ik reageer later vandaag wel maar de sfeer was iig heel erg goed en moet binnen 40 minuten terug om de rotzooi op te ruimen van gisteren. Benieuwd wat we aantreffen want ik kan me niet herinneren dat ik naar huis ben gegaan. Hopelijk helpt de BBQ om op gang tekomen Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Zeer mooi feestje met als absolute hoogtepunt toch wel Vulture Industries. Zeer gave band die ik zeker wat meer in de gaten ga houden. Wanneer is het volgende metal feestje ? |
|
8 oktober met een aantal bands en 19 november Angantyr Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |