|
Auteur: |
|
|
Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
HEUY!!!! Allright! |
|
HEUY!!!! Dennis zit gewoon in de organisatie.... dat is eerlijker voor de rest |
|
Valt dit niet onder ongegeneerde zelfverheerlijking? Met dat flyertje, jezelf d'r op zetten. Gaan jullie trouwen ofzo? Ik, Wil Schuurman |
|
:') If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote:So what Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
HEUY!!!! Je kunt ook overal serieus op in gaan.... beetje plezier in het leven is zeker niet te kvlt en trve [Dit bericht is gewijzigd door HEUY op 21-06-2011 19:56] |
|
quote:Als ze maar gelukkig zijn |
|
quote: Ik voel een trouwfeestje van een metalhead-stel aankomen in de subsonic Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Nou dan zal jij vast en zeker aanwezig zijn, is het niet? 5 Euro's? Op je muil!! |
|
nee, metalfeestjes in de subsonic geloof ik wel... die electronische muziek parties zijn dan weer wel goed te doen daar! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Ach snagger is gewoon jaloers omdat hij niet gewenstd is in Roermond. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
quote: Ah! Ik, Wil Schuurman |
|
quote: Jij hoort zeker thuis in de Azijnpisfabriek? Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
Index / Concerten |