|
Auteur: |
|
|
Nice! |
|
Jammer... Alweer niet in de buurt. |
|
Kutter de kut!!! Wat Regeer al zei... Maarrrr; tis op een zondag dus waarschijnlijk een matinee gig wat een bezoekje wel mogelijk maakt, zelfs vanuit het Noorden. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Staat nog niet online, maar het zal inderdaad eerder beginnen. |
|
YES |
|
Misschien wel aanwezig, vorige keer Toxic Holocaust in Doornroosje was in ieder geval erg de moeite waard! |
|
|
|
quote: Mijn laatste trein gaat rond 22:30. Als ik die kan halen zonder iets te hoeven missen ben ik er zeer waarschijnlijk bij. edit: Kvelertak 21:30-22:30. Tegen die maar eens kijken of er nog mensen met de voiture gaan... een halve Kvelertak set doe ik het niet voor (want in totaal zes uur treinen) [Dit bericht is gewijzigd door Mortis Rex op 14-06-2011 13:07] Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Voorlopig tijdschema, kan zijn dat het nog 15 minuten naar voren wordt getrokken ivm change over 20 minuten ipv 15: 18.30-19.00 Wolves Like Us 19.15-19.45 Trap Them 20.30-21.15 Toxic Holocaust 21.30-22.30 Kvelertak |
|
Toxic Holocaust past er niet helemaal bij volgens mij...Wolves Like Us is wel erg vet daarentegen! Een van de verrassingen dit jaar! |
|
Ik vind het er wel nog degelijk bij passen eigenlijk. Bevat genoeg punk-invloeden om fans van Trap Them en Kvelertak eventueel te bekoren. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Niks mis met een gevarieerde line up als deze. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote: En Hasselt in niemandsland! Ik zal er zijn. |
|
Veel te ver, alweer. Ga dan toch gewoon naar Antwerpen of Gent I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Hasselt dan maar. Anderhalf uur is best te doen |
|
quote: En waarom zit er tussen Trap Them en Toxic Holocaust maar liefst 3 kwartier? Hoe dan ook: voor KVELERTAK zou ik zelfs om 4 uur 's nachts nog naar Nijmegen rijden...! 100% anti-Kvelgeest |
|
quote: damn you're correct, is dan ook een voorlopig tijdschema, zo kan het ook. Nog beter! 18.30-19.00 Wolves Like Us 19.20-19.50 Trap Them 20.10-20.55 Toxic Holocaust 21.15-22.15 Kvelertak |
|
Leuke package! Zal Hasselt worden dan. " When the going gets weird, the weird turn pro!" |
Index / Concerten |