|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
"The next step in black metal." :') |
|
Dit heeft toch godverdomme geen fuck meer met black metal te maken?! |
|
Digi is besteld en ik verwacht hem deze week. De streaming ga ik laten passeren. Lekker laten verrassen. |
|
quote: Wacht even, als we zo gaan redeneren - dan is Johnny Cash dus brutal death metal omdat ik telkens aan Cash moet denken als ik naar Devourment luister? |
|
quote: Vond het al een scheve redenering idd. |
|
ik trek het wel |
|
LP kwam vandaag binnen. No. 117 van 250. |
|
source: http://solemn23.wordpress.com/2012/01/27/dodecahedron-dodecahedron/ SCORE: 69% These guys are clearly very solid and skilled musicians, but all together this album is just immensely sterile and lacks any merit of actual obscurity, which is clearly the attempt here. Nearly half of the album consists of ambient and repetitive riffing filler, even to a degree a sludge-fan would deem boring. The abundance of dark ambiences don’t even do any further credit to actually strengthen the atmosphere of the album. Whereas this album sounds like a more jazzed-up version of 2010 Gorath mixed with French death/groove-metal riffing (alike Gojira, 2005) here an there, and does show some skillful standard of capabilities, it’s still way too monotonous and staged to even be considered comparable to Deathspell Omega, which is their highly-overzealous promotional “gimmick”. |
|
quote: Ja whatever, nogsteeds snap ik niet waarom je Dodecahedron geen black metal zou kunnen noemen. |
|
Denk dat de bandleden zelf ook zouden zeggen dat dit geen black metal is. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
doet me denken an Hexis schitterende band, dit ook lijkt me http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/3833075?hl=hexis signature |
|
quote: Ik heb het niet geluisterd en houd dat graag zo, dus daar kan ik verder geen uitspraken over doen. |
|
quote: Cd van de maand in rockhard!?!? In de februari aflevering staan ze gewoon onder de recencies hoor met een 8tje! Wie is toch die man die elke zondag het eigen vlees komt snijden! |
|
quote: Haha, wat een slechte vergelijking |
|
Er is geen echte blackmetal. "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Vanwaar die drang om iets in een hokje te plaatsen? |
|
Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
quote:+1 Bij de laatste 2 nummers werd ik weer een beetje wakker. Tegenvaller dit. Gaan ze ook nog optreden? [Dit bericht is gewijzigd door bokkie666 op 28-01-2012 12:07] |
|
quote: Vraag dat aan hun label |
|
Lekker boeiend allemaal, fucking vette plaat dit. |
|
quote: slechte vergelijkingen zijn de max signature |
|
nog geen noot gehoord, maar kan niet wachten tot ik de vinyl heb! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Je heb iets gemist. Maakt niet uit. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Dit slaan we gewoon lekker over. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |