IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : eTicket Social Distortion 22 juni Paradiso
Papanilala
Usericon van Papanilala
Posted 16-06-2011 13:12 by Papanilala Wijzig reactieProfiel van PapanilalaQuote dit bericht

Ik heb maanden geleden een eTicket plus maandlidpas voor het optreden van Social Distortion 22 juni aanstaande in Paradiso gekocht. Helaas ben ik niet in staat het optreden bij te wonen.Is er iemand die ik een plezier kan doen met dit ticket? Ik heb liever dat ik het ticket aan iemand kan geven die er een leuke avond mee heeft dan dat het ongebruikt verloren gaat.

CelineEvers
Usericon van CelineEvers
Posted 17-06-2011 0:49 by CelineEvers Wijzig reactieProfiel van CelineEversQuote dit bericht

Hoi Papanilala,

Vrienden van mij gaan er heen en ik zou graag mee willen, maar helaas was ik te laat en waren de kaartjes al uitverkocht.

Misschien kan jij me helpen?
ps. als het goed is heb ik ook al een bericht op facebook verstuurd over dit onderwerp.

Groetjes,

[Dit bericht is gewijzigd door CelineEvers op 17-06-2011 0:59]

Papanilala
Usericon van Papanilala
Posted 17-06-2011 11:42 by Papanilala Wijzig reactieProfiel van PapanilalaQuote dit bericht

Hey Celine,

Facebook is buggy de laatste tijd. Ik heb helaas geen berichtje van je gezien. Maakt niet uit, je kunt mijn ticket uiteraard krijgen. Moet ik de print van de tickets naar je huisadres sturen of wil je ze als pdf via de mail zodat je ze zelf kunt uitprinten?

Laat het me maar even weten via de mail: serge.roijinga@ebridge.nl

Papanilala
Usericon van Papanilala
Posted 17-06-2011 12:07 by Papanilala Wijzig reactieProfiel van PapanilalaQuote dit bericht

w00t, settled, Glad at least someone can enjoy the ticket

Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com