|
Auteur: |
|
|
HATEBREED (USA) + support Ma. 22 augustus 2011 Open: 19.30 Aanvang: 20.00 Ticket: € 20,- http://www.patronaat.nl/22-8-2011/hatebreed-(usa) De grootste metalcore band ter wereld? Dat is zonder twijfel Hatebreed. Op het laatste album (dat de naam 'Hatebreed' draagt) heeft de band zich sterk laten beïnvloeden door oude Slayer en Metallica. Naast deze thrash invloed is er ook meer melodie in de tracks te horen, en dat is goed gelukt zonder meteen als een stelletje pussies te klinken. VOOR HET VOLLEDIGE PATRONAAT PROGRAMMA CHECK WWW.PATRONAAT.NL |
|
Hm, hopelijk maken een paar leuke supports dit écht de moeite waard. |
|
Raar genoeg nog nooit Hatebreed live gezien. Dag na Lowlands, kijken of ik hier dan nog zin in heb. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
+ THE SETUP VOOR HET VOLLEDIGE PATRONAAT PROGRAMMA CHECK WWW.PATRONAAT.NL |
|
Oeps, bruiloft. Helaas. Toch wel jammer, had wel ff gek willen doen bij BotB, of niet Daniël? Ouwe dienstmaat Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
+ BRING ON THE BLOODSHED, inderdaad. VOOR HET VOLLEDIGE PATRONAAT PROGRAMMA CHECK WWW.PATRONAAT.NL |
Index / Concerten |