IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Midsummer Metal Nightmare met Milking The Goatmachine, Izegrim en Inhume
metalsytze
Usericon van metalsytze
Posted 16-06-2011 23:02 by metalsytze Wijzig reactieProfiel van metalsytzeQuote dit bericht

Op vrijdag 8 en zaterdag 9 juli is er bij podium Asteriks in Leeuwarden een metalweekend onder de naam: 'A Midsummer Metal Nightmare'

Vrijdag staat in het teken van grindcore met Conspiracy of the Possessed, Cote D’Aver, Fumes of Decay en Inhume.

Zaterdag is de dag voor brute thrash/black/death met Milking The Goatmachine, Izegrim, Exivious (met leden Textures en Cynic!), Disintegrate, Synovectomy, Sadotank, Summon The Flood en Wakeful.

Vrijdag is de entree 5 euro, zaterdag 7,50, een combi voor twee dagen is slechts 10 euro! Podium Asteriks is in een oude gevangenis in het centrum van Leeuwarden.

meer info op www.podiumasteriks.nl

metalsytze
Usericon van metalsytze
Posted 18-06-2011 21:24 by metalsytze Wijzig reactieProfiel van metalsytzeQuote dit bericht

ow ja, er kunnen maximaal 150 mensen naar binnen. Wil je heen zorg dan dat je een kaartje hebt of reserveert.

Kaartjes zijn in de voorverkoop bij King Kong Records in Leeuwarden.

Woon je buiten Leeuwarden, dan kun je reserveren via reservering@podiumasteriks.nl

Ingrimd
Usericon van Ingrimd
Posted 18-06-2011 22:22 by Ingrimd Wijzig reactieProfiel van IngrimdQuote dit berichthttp://www.metal-exposure.com

poep, dan heb ik een bbq, anders was ik er misschien nog wel heen gereden.
Milking The Goatmachine!!

metalsytze
Usericon van metalsytze
Posted 19-06-2011 20:28 by metalsytze Wijzig reactieProfiel van metalsytzeQuote dit bericht

bbq-en kun je nog vaak genoeg lijkt me. Kon inderdaad wel eens een exclusieve Milking The Goatmachine-show in Nl zijn.

Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com