![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Geen topic als deze zonder aftrap! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 17-06-2011 20:25] No dogs, no masters. ![]() |
|
Wacht tot Hypnos dit topic ontdekt. Verder ben je best wel een stoere jongen geweest, AG. ![]() |
|
Dus dit is, verkapt, de uitleg hoe het allemaal gegaan is? ![]() En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
![]() Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
+ ![]() ![]() |
|
quote: ![]() quote: Was ik maar zo stoer ![]() quote: ![]() quote: ![]() No dogs, no masters. ![]() |
|
Zo, meneer is een uurtje op 4chan geweest en wil dit nu tonen. Gefeliciteerd! I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath ![]() |
|
Baas Kwelgeest heeft zijn loyale onderdaan weer aan het werk gezet om verkapt zijn propaganda te verkondigen, steekt hij nou zijn arm in je hol om je als buikspreekpop te gebruiken? 5 Euro's? Op je muil!! ![]() |
|
Je begrijpt 't weer eens niet. ![]() |
|
quote:Verder is hij wel lief. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Aandacht Gevraagd heeft zijn doel weer bereikt. ![]() |
|
quote: Nee, hoor! Maar jullie zijn wel te makkelijk voorspelbaar :') No dogs, no masters. ![]() |
|
Jullie? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Sgeiterdt, Forever After en jij ![]() No dogs, no masters. ![]() |
|
quote: Ja hoor het ligt weer aan ons zeker? 5 Euro's? Op je muil!! ![]() |
|
quote:Dank voor de uitleg. ![]() Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: Serieus, hebben jullie allemaal oogtyfus ofzo? ![]() ![]() Ik heb geen fake accounts gemaakt, LainediI was niet van mij. Zo duidelijk? ![]() No dogs, no masters. ![]() |
|
quote:Wat is het punt dan? Dat iemand anders die fake-account heeft gemaakt? En geband is? En jij voor de grap deed alsof jij het was? Dan is het toch terecht dat Kwellie geband is? Redelijk flauwe grap toch ook? En wel logisch dat het dan zo uitpakt? Nou? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
![]() ![]() |
|
quote: Offtopic! quote: Ik dacht dat het wel een keer duidelijk was, nou goed, nog een keer dan ![]() Ik trolde onder kwellie's account*, iemand anders (niet kwellie) maakte fake-accounts en ging trollen. Bij het trollen met LainediI was ik pleite, helaas, want dat Muti erin trapte en de onmeunig slechte opmerking erna vond ik vrij hilarisch, alleen vond hij schijnbaar van niet :') Dus, nee, dat kwelgeest geband is, is niet terecht. *wat ik overigens allang bekend heb, maakt schijnbaar niet uit ![]() No dogs, no masters. ![]() |
|
quote:Ah. Dus eigenlijk was het gewoon Sonic Titan die de boel opruide. ![]() Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: Ik zeg niets! Als ik het geweten had had ik het gezicht er wel achter geplakt bij het stripje ![]() Nu maar eens op een apolitiek stripje gaan broeden ![]() No dogs, no masters. ![]() |
|
quote: Tuurlijk ![]() ![]() ![]() |
|
quote: ![]() ![]() Maar ik weet echt niet wie het was ![]() No dogs, no masters. ![]() |
|
![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |