![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Diezelfde arbeider wil graag meekomen met de maatschappij (status) en velen stoppen zichzelf daarvoor in de schulden. Jij gaat ervan uit dat al die 'luxe' goederen met liquide middelen afgetikt worden. Een ander betichten van 'holle frasen' om vervolgens precies hetzelfde toe te passen. :') "Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat." ![]() |
|
quote:Chiraal geleend geld is ook een liquide middel. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. ![]() |
|
quote: Beste vent, jij wil dat anderen een onderbouwing doen terwijl jezelf rookgordijnen laat opdoemen zodra jezelf met de billen bloot moet. Zo schiet het toch niet op he? "Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat." ![]() |
|
quote: Uhm, nee. "London Umno Club president Dzuhair Hanafiah, who identified the victim, said Mohd Asyraf was walking with his friends to buy food when they were confronted by a group of gangsters. “His friends managed to escape but he was attacked. “He is now being treated at Royal London Hospital for a broken jaw and disjointed teeth,” he said when contacted yesterday. The victim lost his mobile phone and wallet during the incident." http://thestar.com.my/news/story.asp?file=/2011/8/10/nation/9272131&sec=nation No dogs, no masters. ![]() |
|
quote:Omdat ik eigenlijk geen zin of tijd heb m'n mening hieromtrent uitgebreid te gaan uittikken. En zolang een Ktulu of iemand anders dat ook niet doet voel ik de noodzaak ook niet echt, eigenlijk. Persoonlijk ben ik van mening dat het individu soeverein en vrij is. Derhalve vind ik niet dat je als overheid je paternalistisch kan/mag gaan bemoeien met wie aan wie goederen op krediet verkoopt. Iets met eigenverantwoordelijkheid die samenhangt met een vrij, soeverein individu zijn. Nou begrijp ik wel dat bij grotere goederen op krediet kopen, waarbij dus een langere looptijd gaat gelden, voor onopgeleiden het uiteindelijke kostenplaatje wat onduidelijk kan zijn. Een mooie tabel bieden met alle kosten samenhangend met een bepaalde aankoop en looptijd zou een optie zijn; maar volgens mij wordt dat vaak al gedaan. Ik vind iig niet dat je, bepaalde, mensen mag ontzeggen consumptiefkrediet aan te gaan. Dan krijg je ook een soort klassensamenleving. [Dit bericht is gewijzigd door Kvelgeest op 10-08-2011 10:25] If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. ![]() |
|
Ik denk juist dat het domme consumptiegedrag en het steeds meer willen de oorzaak is van een hoop ellende, of dat nu in de bovenste of in de onderste klasse is. Laat ze de welvaart maar een stuk terug schroeven, en laat de markt maar zonder ingrijpen instorten. Als er echt marktwerking moet plaatsvinden, dan ook geen overheidssteun voor banken en bedrijven die met hun krediet in de problemen komen. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote:Consumptie zorgt ervoor dat investeringen rendabel zijn er dus gedaan worden. Dan kan je de huidige maatschappij decadent en doorgeschoten vinden, zonder investeringen ook geen Philips (en nu komen natuurlijk rode jankerds met dat corruptieschandaal aanzetten) die medische hardware maakt. Markt laten instorten, geen overheidssteun aan falende systeembedrijven? Alsof er dan ook nog maar iets functioneerd. ![]() Punt is, wederom, dat er nooit, echte, marktwerking heeft plaatsgevonden op de financiële markten. Dat rente altijd beïnvloed wordt/werd door centrale banken (overheidsorganen) ipv door vraag&aanbod. Overheden hebben de prijs van geld (rente), (te) lang, onder de natuurlijke (markt)prijs gehouden. 'De overheid', het gehele sociaal-democratische/sociaal-liberale derde wegdenken, heeft echt geen schone handen als het aankomt op de krediet- of Eurocrisis. Altijd weer om irrationele politieke motieven de economie willen beïnvloeden of willens en wetens insovabele, corrupte landen opnemen. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. ![]() |
|
Ben jij van de Greenspan-fanclub ofzo? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: Ik vind juist dat je iedereen moet verbieden om consumptief krediet aan te gaan. Geld lenen? Prima. Is het voor een eerste levensbehoefte zoals onderdak? Prima. Wilt u investeren in een onderneming? Prima. Wilt u een breedbeeld tv of auto? Ga maar sparen! Helaas gaat dit nooit lukken omdat de banken nou eenmaal hun geld verdienen aan het uitlenen van geld. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote:Die bestaat niet. Greenspan en ik zijn grootmeester in de orde van de Heilige Maagd, Ayn Rand. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. ![]() |
|
Je hebt trouwens wel gelijk, denk ik. Ik denk dat de ellende is begonnen, toen elke arbeider zich een auto, eigen woning etc. moest kunnen veroorloven. Aan andere ontwikkeling dan materiele is echter nooit wat gedaan door het grote gelijkheidsdenken. En daar plukken we nu de bittere vruchten van. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: ![]() Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: Wake up, dat gaat ook nooit gebeuren. Marktwerking in pure vorm (idealistisch) zal het nooit gaan worden. Zelfs de Verenigde Staten zijn zover niet en kijk naar de puinhoop wat het daar is (voor de meeste Amerikanen ondanks hun 100 inch flatscreen). Maar ik geef toe dat men is doorgeslagen met het 'reguleren' van de markt. "Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat." ![]() |
|
quote:Ik gun iedere arbeider zijn/haar eigen woning, auto, iPod en weet ik veel wat wel niet. Maar dit bereiken door financiële reinheid te offeren op het altaar der gelijkheid is geen optie. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. ![]() |
|
quote:Post ik ergens dat een vrije markt gaat gebeuren? De Verenigde Staten heeft trouwens qua rentebeleid een onvrijere markt dan Europa. In de VS is geld drukken en rentebeleid een speeltje die cde president kan aanwenden; terwijl de Europese centrale bank is losgezongen van de politiek van de waan van de dag. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. ![]() |
|
quote: Wederom een rookgordijn, dit zijn aannames en geen vaststaande feiten (zou desondanks waar kúnnen zijn) om als argument te gebruiken. Dus, sorry. "Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat." ![]() |
|
quote:Eeeuuuhhh... Nee. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. ![]() |
|
Mooi betoog voor hen die vinden dat het aan opvoeding ligt: http://blogs.telegraph.co.uk/news/katharinebirbalsingh/100100161/no-wonder-these-kids-think-stealing-trainers-is-ok-everyone-makes-excuses-for-them/ No dogs, no masters. ![]() |
|
Maar ik vind het mooi geweest, rekels. Ik ga sporten en daarna eens flink de economie stimuleren door overbodige, materialistische goederen en onnodig decandent voedsel te kopen. Ga zelf maar op onderzoek uit hoe de ECB en Fed van erlkaar verschillen. ![]() If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. ![]() |
|
![]() ![]() moet wel vreemd zijn om meteen je buit te kunnen aanschouwen, normaal moet je wachten tot je thuis bent, alles voorzichtig uit je pijpen halen en dan pas glunderen signature ![]() |
|
Ik ga er niet meer op in, heb er geen tijd voor. Lees dit eens: http://english.aljazeera.net/indepth/opinion/2011/08/201189105816840954.html Primal Creation - modern thrash metal - YouTube ![]() |
|
quote:Hulde. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote:Smoesjes. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote:+1 www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |