|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Impericon NEVER SAY DIE! Tour 2011 SUICIDE SILENCE (USA) www.myspace.com/suicidesilence EMMURE (USA) www.myspace.com/emmure DEEZ NUTZ (AUS) www.myspace.com/deeznuts THE WORD ALIVE (USA) www.myspace.com/thewordalive AS BLOOD RUNS BLACK (USA) www.myspace.com/asbloodrunsblack THE HUMAN ABSTRACT (USA) www.myspace.com/thehumanabstract VANNA (USA) Vr. 14 oktober 2011 Open: 18.00 Aanvang: 18.45 Ticket: € 20,- Patronaat Zijlsingel 2 Haarlem Meer info en tickets: www.patronaat.nl/14-10-2011/impericon-never-say-die!-tour-2011 www.neversaydietour.com [Dit bericht is gewijzigd door Daniel Chaos op 14-10-2011 10:19] VOOR HET VOLLEDIGE PATRONAAT PROGRAMMA CHECK WWW.PATRONAAT.NL |
|
welke band staat er op GMM dat headliner pas op 28 juni bekend gemaakt mag worden? Parkway Drive, Heaven Shall Burn, Terror? |
|
Drie keer raden: opnieuw Parkway Drive... Of wordt het Bring Me The Horizon? Terror of Heaven Shall Burn zou in ieder geval een stuk leuker zijn. Siked voor Deez Nuts, Emmure en Oceano, maar de line-up kon toch beter. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Zou me niets verbazen als we weer PWD krijgen. Ik hoop totaal niet op BMTH en ik denk dat HSB niet groot genoeg is om een EU tour als deze te headlinen. In Duitsland zijn ze massive, maar in de rest van de EU valt het wel mee denk ik. Terror lijkt me gaaf, maar misschien te hardcore voor alle metalcore/deathcore die hiertussen zit. Parkway Drive lijkt dus (alweer) een zeer voor de hand liggende keuze. MAARRR Wie zegt dat het een Graspopband moet zijn? [Dit bericht is gewijzigd door iPim op 19-06-2011 13:53] Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Eerlijk gezegd gok ik dat het Bring Me the Horizon gaat worden. Parkway Drive kan ook, maar dat zou wel rasechte overkill zijn. Eens met je over HSB. Zou een goede band zijn om in Europa de tweede of derde plaats te bekleden, maar niet als headliner. Terror zou dan wel weer kunnen, want de 2007-trein van Never Say Die had zo goed als alleen maar hardcorebands. En Comeback Kid heeft ook al veel meegetourd. Stiekem hoop ik op Walls of Jericho als headliner. Gewoon, omdat het kan. [Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 19-06-2011 13:55] I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Dat zou gaaf zijn Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Ik snap trouwens niet echt waarom BMTH ineens zo popie jopie is geworden? Dat nieuwste album was best goed, maar dezelfde slot als PWD op zondag op Graspop??? Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Dat wordt weer kegelen quote: Nee man, kan ik me niet voorstellen. Waarschijnlijk PwD, of misschien Darkest Hour? Hebben toch ook net een nieuwe uit? Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Darkest Hour? No wayyyyyy man. Nog eerder Suicide Silence. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Ha ja godver, daar heb ik nog niet aan gedacht. Suicide Silence kan best ook de headliner worden. En ze staan op Graspop, dus het klinkt al helemaal logisch. En het zou leuker zijn dan Parkway Drive of BMTH. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
En ze hebben een nieuwe plaat. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
WAAROM DE FOK GA IK NAAR NICK EN SIMON OP 14 OKTOBER>!>!!!! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
WAAROM DE FOK IS KASHFEST OP DE TRIX-DATUM Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Ah kut, fail :') I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
SS zou zo maar kunnen idd! All Shall Perish niet dan? Oh nee, die zeggen af Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote:Dan nog niet. |
|
Wow, wat zijn we opeens ruig met z'n allen Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote: Hmz... We zien wel, ik gok hem toch echt op SS. Dat zou de line-up nog kutter maken en dan zou ik liever in Gelredome te vinden zijn. Eens kijken of het dan Kashfest of NSD! wordt. En ASP headlinet die shit toch niet ? [Dit bericht is gewijzigd door iPim op 20-06-2011 0:12] Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Al die middenvingers ineens. Bende tough guys All Shall Perish zal niet, die zijn toch net niet groot genoeg. En inderdaad, ze boeken zou niet slim zijn. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Dat zeg ik. Ze moesten het met plaatsje drie doen op de Hell On Earth van vorig jaar. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Deez Nuts, wat een zaadband is dat. |
|
quote: Net als Emmure, Suicide Silence en Oceano Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Lekker dom gelul hier weer allemaal, Heaven Shall Burn zitten niet bij Avocado, Bring Me The Horizon ook niet (meer). Feit dat ze de headliner pas later aankondigen is puur economisch belang; band die nu op tour is dus ("Nee ik ga niet, die zie ik anders wel op Never Say Die"). Schijnt dat Suicide Silence zelf al hebben bevestigd maar dat is ook maar gerucht op internet. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |