|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Op zaterdag 24 september wordt voor de 15e keer het Freeze Festival gehouden in alle zalen van stadsschouwburg De Harmonie in Leeuwarden. Traditiegetrouw is er ook een metalzaal. Daar staan dit jaar: - Darkane (Zwe) - Destinity (Fra) - Insurrection - Room no. 13 (reunieshow) - Manu Armata - Lyonite. Aan de line-up zal nog 1 band worden toegevoegd. Naast de metalzaal spelen er nog zo'n 40 acts op het Freeze Festival. De Belgische rockers van Triggerfinger zijn hoofdact van het festival. Een kaartje voor het hele festival kost tot 1 juli slechts 15 euro. Alle info op http://www.freezefestival.nl |
|
Anders open je 635 topics, met die kutbands van je. |
|
Hallo mental I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
dank voor je positieve bijdrage. weet ik meteen weer waarom ik eigenlijk nooit in fora kom |
|
Precies. Gooi je computer uit het raam en spring er zelf achteraan. |
|
Sta ik in de voortuin, en mijn computer ook. Wat heeft dat voor nut? We zijn niet allemaal zo kansloos dat we op een flat wonen |
|
Interesse in een rapedate? |
|
Sommige mensen moeten altijd wat te zeuren hebben hier, niet teveel tijd aan besteden 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Leugenaar. 2barry heeft geen punt maar een paal. |
|
quote: In zijn anus? |
|
Goed lezen mensen. De ene gaat over Metal Sagen..... De andere gaat over Metal Satge En de laatste gaat over een Metal Stage..... Zijn wel 3 verschillende onderwerpen hoor Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Dat, of typen is toch moeilijker dan men denkt. :') |
|
Forever Anal, fucking ervaringsdeskundige, ga ergens anders je minderjarige dates scoren, talentloze omgebouwde. |
|
:') :') :') |
|
Ik ben al meerderjarig hoor Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Als ik gevoel voor humor had zou ik zachtjes grinniken. |
|
quote: Huhhuhhuhhuhhuh.......zo iets....... Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Zit AG weer achter kwe... eeh kvellie zijn pc? |
|
Geen idee, ik heb geen gevoel voor humor. |
|
quote: Straks moet ie zijn naam weer veranderen in Knelgeest of zo iets Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
|
|
quote: Komt qua verstandelijk niveau wel overeen met 2barry toch? 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: Geen iedee, ik ben meer van het niveau Homer Simpson....... Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Nou, mensen, laten we niet te flauw zijn. Het heeft 3 pogingen nodig gehad, maar nu hebben we toch een prachtig topic, wat we met recht een aanwinst mogen noemen voor dit prachtige forum. Een parel in een modderpoel. |
|
quote: Precies. En dat komende van de door incest verwerkte zanger van zero-talent band Damnable. 4 demo's verkocht, louter aan alcoholisten en bekenden. Waren jouw ouders overigens geen broer en zus? Het hele internet geteisterd met semi-grappige nickname's, altijd met een indirecte verwijzing naar de anus, het zal je obsessie maar wezen, reetpiraat. Vort, ga je half-broer klaarpijpen, homo. Laat mij en mijn beperkte verstandelijke niveau maar lekker doorbangen. NP: Annihilator - Ligeia |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |