|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Op zaterdag 24 september wordt voor de 15e keer het Freeze Festival gehouden in alle zalen van stadsschouwburg De Harmonie in Leeuwarden. Traditiegetrouw is er ook een metalzaal. Daar staan dit jaar: - Darkane (Zwe) - Destinity (Fra) - Insurrection - Room no. 13 (reunieshow) - Manu Armata - Lyonite. Aan de line-up zal nog 1 band worden toegevoegd. Naast de metalzaal spelen er nog zo'n 40 acts op het Freeze Festival. De Belgische rockers van Triggerfinger zijn hoofdact van het festival. Een kaartje voor het hele festival kost tot 1 juli slechts 15 euro. Alle info op http://www.freezefestival.nl |
|
BETER DARKANE, LIJKT ME SUPERLEUK. |
|
Kun je hier ook aandelen van kopen, eigenlijk? Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Wat leuk, voor de tiende keer hetzelfde topic openen. |
|
Ow sorry, Helvete. |
|
quote: Waar zit de report-button op ZM? Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
quote:HOE ZIT HET MET DE ROOKRUIMTE IN DE HARMONIE? |
|
Darkane is sowieso een kutband. |
|
Layer of lies is fucking geniaal. |
|
Ik ken ze alle zes eigenlijk niet. Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
quote: WEET IK NIET! |
|
quote: Nietes Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties. |
|
De eerste 2 albums waren wel goed, daarna nooit gehoord. |
|
quote:DE TOPICSTARTER KAN DAAR VAST WEL UITSLUITSEL OVER GEVEN. HEY BURZUM, HOE ZIT DAT MET DE ROOKRUIMTE? |
|
quote: RAUCHEN IST VERBOTEN! Pep snuiven op de plee is daarentegen geen probleem. |
|
quote:Oh, ok. |
|
quote:Manu Armata is ook goed. |
|
HARDE SHIT, OUWE! |
|
quote: Tijd terug in Atak café gezien, die deden het best goed! En dat terwijl ik niet heel erg van dit soort hardcore hou Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: :') Wat een rommel. Marginaal bonuspuntje voor de auto, verder is deze clip toch leuker met het geluid uit. [Dit bericht is gewijzigd door Sonic Titan op 20-06-2011 1:53] Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
Zelfs zonder geluid niet te doen. |
|
quote: Klopt eigenlijk ook wel. Fucking wigger die rapgebaartjes zit te maken in de auto, idiote sprongetjes van de gitarist. Doei. Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
quote: er is een rookruimte binnen. |
|
De laatste band is bekend: Herder (Herder = Harder) Vandaag en morgen kosten de kaartjes nog 15 euro, daarna 19. |
|
Afwezig! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |