|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
|
|
Waarom wordt de subsidie ingetrokken en wat is de toegevoegde waarde? Waarom zou de belastingbetaler volgens jou moeten blijven meebetalen? Je moeder. |
|
ik hoop dat heel Zuid-Holland kapot gaat. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: FYP. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Elvis is dood, en de Zuid-Hollandse Popunie binnenkort ook. Who gives a fuck. |
|
quote: Koffie? |
|
quote: Eerst even eten, dan de afwas, maar daarna zekers wel. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Je weet wel dat de rest van Nederland compleet afhankelijk is van Holland? Dus eigenlijk hoop je dat heel Nederland kapot gaat. Dit wordt een enkeltje naar een werkkamp in Drenthe voor landverraad jongeman. Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
quote: Gaarne! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Ik had het over Holland, niet over het daar aanwezige kapitaal. Overigens heb ik dat al eens eerder besproken. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote:Pff. Ik word wel zelfvoorzienend zonder Holland. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Wat een afgunst, maar zeer begrijpelijk. Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
quote: Ik heb als vrijwillig concertprogrammeur van oa Metal, Punk en andere gitaarherrie ruim ervaring met de Popunie sinds ze begonnen in 1985 en het is (een van) de beste organisatie(s) voor zalen en vooral beginnende en of onbekende bands in Zuid-Holland. Een paar shows met steun vd Popunie in de Koornbeurs: http://www.koornbeurs.nl/discotheek/zaterdagavond/zaterdag/punk-bier-en2...-stadionrock http://www.koornbeurs.nl/homepage/agenda/hardrockspeedrockpunkrock http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/3704126 En dat zijn nog maar 3 voorbeelden, maar het beste antwoord geeft de Popunie zelf: Wij Muzikanten, liefhebbers, bezoekers van amateurpopmuziek, vrijwilligers en professionals constateren Dat de provincie Zuid-Holland 1034 miljoen uitgeeft aan verkeer, groen, economie etc. Hiervan gaat 4% (42 miljoen) naar cultuur, waarvan slechts 1% (€ 400.000) naar de Popunie. Dit is minder dan een halve cent per inwoner! Bovendien wordt elke euro die de provincie erin stopt door het cultureel ondernemerschap van de Popunie verdubbeld via fondsen, sponsors, gemeenten, recettes etc. en verzoeken De provincie Zuid-Holland de buitenproportionele bezuiniging van 100% op amateurpopmuziek te heroverwegen. Breek geen infrastructuur af die de afgelopen decennia is opgebouwd en efficiënt functioneert. Bovendien kost het de provincie maar een schijntje en wordt elke geïnvesteerde euro door de Popunie verdubbeld. |
|
quote: Is dat niet een beetje dubbelop? Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
quote: Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Bedankt voor het hooghouden, mensen |
|
Getekend btw . Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
quote:Als het dan toch zo goed draait, dan moet je toch ook wel rond kunnen komen zonder vier ton subsidie? Met één maandelijks metalfestival draaiden wij al tienduizend euro winst per jaar, met name door drankomzet. Ik denk dat het wel goed is, een beetje selfsupport. Zo voorkom je ook dat je drie dure bands boekt met subsidie waar maar zeven man komt kijken, dat heb ik regelmatig meegemaakt. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Afgunst? Nee hoor, het kapitaal mag wat mij betreft ook lekker ondergebracht worden in Limburg of Friesland. Vervolgens steken we die betonnen vuilnisbelt daar in het Westen fijn af, inclusief die 90% van de inwoners met een mentaliteitshandicap. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
|
|
quote: Het zit diep, nietwaar? Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
Doet je middenrif pijn? |
|
quote: Waar heb ik al die tijd een maandelijks metalfestival in de regio over het hoofd gezien, dan? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote:De festivals in het JOC van Metalfront Zutphen. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Volgende pagina |