![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Nee, ik luister voornamelijk naar modernere muziek/metal. quote:Wat heeft dat er mee te maken? ![]() |
|
Geen idee haha, maar ik weet dat die band uitgekotst wordt door elitaire metalheads en daar meer een meeloop gedrag zie dan dat ik die band vet vindt ![]() Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
quote: Nou, volgens mij probeer je af en toe wel de meest ondergrondse platen hier voorbij te laten komen... zie mijn parodieën van een foto van een kabbelend beekje of waterval af en toe ![]() Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
quote:Van het debuut wel eens wat gehoord, deed mij niet zo veel. Volgeens mij heeft ze zabgles gevolgd. ![]() |
|
quote: Clean zang is idd improved! Ben benieuwd naar het volledig album, had al een 'lek' gedownload... begon met de eerste 5 seconden van het nummer maar de rest met Surfin' Bird van the Trashmen haha... Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
quote:Zo metal is dat meestal niet, imo. ![]() |
|
quote:Nee. quote:De bands die ik daarvoor postte zijn wel de bekendere in het genre. ![]() |
|
Nu nog ff ![]() en dan pitten! Jammer dat het vetste nr van deze plaat niet op YT staat... (wasted life) en dat de band zich totaal heeft ontdaan van de math elementen, maar mag de pret niet drukken... keiharde grind met 3 vocal attack [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 02-07-2011 5:12] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
Ik hou niet echt van grind maar door de drie man vocalen aanval ga ik het misschien eens proberen. ![]() ![]() |
|
quote: ![]() |
|
quote: ![]() Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
http://www.metalsucks.net/2011/06/02/four-exclusive-track-debuts-from-black-market-activities-new-tunes-from-ed-gein-engineer-fit-for-an-autopsy-and-khann/ Onderste link = "Wasted Life" ![]() http://en.wikipedia.org/wiki/Ed_Gein_%28band%29 [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 02-07-2011 5:35] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
Ja, zoals ik al eerder zij: morgen. Nu Toner Low - II ![]() ![]() |
|
Maakt niet uit man... fijne nacht/ochtend nog... hier is 't tijd om te pitten... ![]() ![]() Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
Welterusten Argh. NP: ![]() ![]() |
|
![]() ![]() ![]() |
|
![]() ![]() |
|
![]() ![]() |
|
![]() |
|
Earth - The bees made honey in the lion's skull "Apathy 'll kill you!" "I don't care..." https://lucidcream.bandcamp.com/ https://www.facebook.com/lucidcreamology/ ![]() |
|
Earth. Demons/Angels op plaat ( hipster die ik ben ![]() Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... ![]() |
|
![]() ![]() |
|
quote: kom je binnenkort een keer bier drinken kapitein? IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
quote: Klinkt goed! Ik heb nu toch vakantie ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Muziek algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |