|
Auteur: |
|
|
The Rock Temple Presents: Maandag 28 november 2011, Klokgebouw - Eindhoven Machine Head + Bring Me The Horizon + Devildriver + Darkest Hour Deuren 18.00uur / Aanvang 19.00uur Vvk: € 44,- / Dk: € 49,- Meer info: www.therocktemple.nl of www.eternalrock.nl |
|
Volgens mij een normale prijs hoor na die BTW verhoging, maar wel veel geld ja. Metal wordt wel een beetje elitair zo vind ik. Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: Zat er net aan te denken, maar anders had het iets van 37,50 gekost ofzo? Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Ja, iets in die orde van grootte... Geen geld... edit: Sterker nog, pakweg 39 euro. [Dit bericht is gewijzigd door altx op 23-06-2011 12:07] Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Ik ga er igg geen halve tank benziene aan spenderen Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Dacht dat MH samen met Mastodon kwam? Jammer, nu ga ik zeker niet. |
|
Is er al een Belgische show bekend? Inclusief prijzen? I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Nov. 02 - Oslo, Norway @ Sentrum Scene Nov. 03 - Stockholm, Sweden @ Arenan Nov. 05 - Tampere, Finland @ Sorsapuistosali Nov. 06 - Helsinki, Finland @ The Circus Nov. 08 - Fredriksberg, Denmark @ KB Hallen Nov. 09 - Hamburg, Germany @ Grosse Freiheit 36 Nov. 10 - Dresden, Germany @ Alter Schlachthof Nov. 12 - Vienna, Austria @ Gasometer Nov. 13 - Milan, Italy @ Alcatraz Nov. 17 - Lisbon, Portugal @ Coliseum Nov. 18 - Oporto, Portugal @Coliseum Nov. 21 - Zurich, Switzerland @ Volkshaus Nov. 23 - Paris, France @ Zenith Nov. 24 - Neu-Isenburg, Germany @ Hugenottenhalle Nov. 25 - Munich, Germany @ Kesselhaus Nov. 26 - Ludwigsburg, Germany @ Arena Nov. 28 - Eindhoven, Holland @ Klokgebouw Nov. 29 - Brussels, Belgium @ Vorst Nationaal Nov. 30 - Oberhausen, Germany @ Turbinenhalle Dec. 03 - London, UK @ Wembley Arena Dec. 04 - Birmingham, UK @ National Indoor Arena Dec. 05 - Glasgow, UK @ Scottish Exhibition and Conference Centre (SECC) Dec. 06 - Manchester, UK @ Central Brussel dus. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
veel te duur, ma na de show op Wacken van Machine Head ben ik toch wel benieuwd. |
|
Waarom nu weer 4 bands? 2, max 3 en knallen maar. Allemaal een mooie tijd voor setlist enz. Hoe lang speelt MH nu dan, een uurtje of zo? " When the going gets weird, the weird turn pro!" |
|
Lijkt me qua locatie toch iets te groot gegrepen voor Machine Head. |
|
Nou, de HMH was anders toch aardig gevuld de laatste keer. Ongeveer even groot als het Klokgebouw. |
|
quote: Dat zat ik me ook te bedenken toen ik de post van hakowi las, echter moeten we niet vergeten dat Machine Head daar niet alleen stond maar samen met Slipknot, Children of Bodom en nog wat anders... (Althans ik neem aan dat je het over dat betreffende concert hebt in de HMH) an evil incarnation of DEATH! |
|
quote: Nee, Machine Head is teruggekomen als headliner met Hatebreed ook nog, dacht ik. Die ene show waar jij het over had was eind 2008 met Slipknot als headliner en Children of Bodom als opener. Die show was uitverkocht toen. Ik denk dat het over deze show gaat: http://www.last.fm/event/1203163+Machine+Head+at+Heineken+Music+Hall+on+4+February+2010 [Dit bericht is gewijzigd door iPim op 28-06-2011 14:16] Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Ah je hebt gelijk. 2008, tering wat gaat de tijd snel! Slipknot & Machine Head waren toen echt heel gaaf. COB met succes weten te missen. an evil incarnation of DEATH! |
|
quote: Niks gemist Bij Machine Head stond het geluid toen heel hard, kan ik me nog herinneren. Slipknot vond ik zelf monstrueus. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Vandaar ook dat ik blij was dat ik COB heb kunnen missen, de autorit duurde "te lang". Monstrueus in de zin van "wanstaltigheid" (negatief)? Of in de zin van "monsterlijk" (positief)? an evil incarnation of DEATH! |
|
Het was GAAF! Eerste metalconcert waar ik ooit heenging. [Dit bericht is gewijzigd door iPim op 29-06-2011 13:55] Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Die was wel erg fijn idd Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Verplaatst naar de 013, kennelijk is machine head toch niet zo populair. Of de supports zijn ruk. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Machine Head is gewoon ruk. [/inkopper] Bareuh... |
|
Hierbij nog wat foto's van gisteravond. Darkest Hour Devildriver Bring Me The Horizon Machine Head De rest is te vinden op mijn website: http://www.metal-experience.com |
|
Mooie platen Wat was BMTH overigens goed bezig zeg! |
|
Hoewel ik nooit zoveel met Machine Head heb gehad, vond ik het echt een vette show. De band stond als een huis! Enige minpunt was, zoals bij veel metalbands, als er normaal gezongen moest worden. Die anabolen-bassist viel hiermee nogal door de mand. Heb alleen het laatste voorprogramma gezien. Gingen er absoluut voor, maar die boze puber-muziek is aan mij gewoon niet besteed.. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
Index / Concerten |