|
Auteur: |
|
|
dat is appart.... ik heb wel eens contact met de drummer van devolved en ik had begrepen dat ze helemaal niet naar nederland zouden komen. "7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain" |
|
quote: Dan is het niet te hopen dat hun manager ons nu loopt te bezeiken.. |
|
What happened to Sun caged? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Hoezo? Die spelen daar 19 mei al... |
|
Ik dacht dat jullie (Triple & Caged) een soort 2pac(k) waren... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
septuagint is ook wel cool eigenlijk wil ik daar (staddijk) ook nog wel spelen maar daar zal nu wel geen ruimte meer voor zijn "7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain" |
|
quote: soms ja |
|
hier ben ik dus "7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain" |
|
quote: Url van die band ergens ben wel benieuwd namelijk ??? |
|
Misschien dat iemand van hier wel een tip heeft voor een zaal in Belgiƫ. We zijn met Frontline in onderhandeling voor 19 juni.......maar we zouden 21 juni ook graag nog ergens in Belgiƫ spelen Dus.....tips zijn welkom |
|
quote: Het staat nu ook op de site van Devolved: www.devolved.net |
|
Ja inderdaad ja |
|
Septuagint is www.septuagint.nl |
|
quote: nou schijnt mijn neef sindskort te gitaren bij een van die bands weet alleen niet welke, maar ik ben er iig wel donderdag, en cremation erbij zou idd wel tof zijn, kan nog wel toch |
|
quote: die is zo te zien al meer dan een jaar niet upgedate, slecht zeg, maar daar schijnt mijn neef dus in te gitaren, nou jah ik zie het wel ***argh speelt in de diogenes defcon one en exposing innards, waar nu heen teveel metal in nijmegen ********* [Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 16-06-2002 23:40] |
|
Waha........ Morgen is het dan zover |
Index / Concerten |