|
Auteur: |
|
|
Debut en 2de plaat zijn wel erg lekker... de laatste beduidend minder. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Wat vind je minder aan Trying To Burn The Sun dan? Het luistert wel lekker weg toch, swingt als een trein! Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
Carolina County Ball swingt zoveel beter... maar ja da's smaak. Dat nummer is toch wel zo geniaal op die plaat: "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Prachtig nummer ja! Carolina County Ball is denk ik mijn favoriet. Ik ben juist niet zo'n fan van de eerste plaat, niet dat die slecht is, maar de nummers vind ik minder catchy als het latere werk. Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
Op de één of andere manier heb ik altijd het idee gehad dat die trol op de voorkant van de eerste Elf plaat Dio zelf was, en dat beeld is mij (helaas voor Ronnie) altijd bijgebleven... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
euh.. dat is Dio toch ook?? niet dus? Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
quote: Ja maar Trying To Burn The Sun heeft dan weer deze Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
Oke, het zijn allemaal goede platen.... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
ok Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
De eerste twee zijn alleen wat goeder... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
nee! Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
Index / Muziek algemeen |