|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Ghoulliette |
|
ik ging eens parachute springen in tegen Arnhem, maar door de MKZ crisis was het uitgesteld Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
als ik DAT zou doen zou ik hoogst waarschijnlijk men broekje nat maken |
|
quote: Ik niet hoor, ik ga zelfs na de examens met onze luchtvaartvereniging stuntvliegen , 25min volle bak stunten met een pits, wordt zalig, kost me wel 55euro Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Dit kan je op een stuk of 11 plaatsen doen in nedeland. Je moet maar op de Knvvl site kijken. |
|
quote: onder andere in Teuge, bij Apeldoorn Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
skydiven is gay Trieste gast |
|
quote: Skydiven is NIET gay, skydiven moet je durf voor hebben, zal ik ZEKER eens doen hoor skydiven Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote:HAHAHAHAHAHA!!! LOL! |
|
Ik wil ook nog eens een keer skydiven, dit wordt echter verhinderd door een chronisch gebrek aan geld. Ook bungeejumpen lijkt me wel leuk om een keertje te doen. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
AAAAAARRRRGGHHHHHHHH!!!!!!!!! Zondag 19 mei ga ik parachute springen, ik zit wel aan iemand vast maar het lijkt me geweldig. Ook springt er een camera man mee die mij in de lucht gaat filmen. Black Metal ist krieg :-) |
|
Als je zo'n certificaat hebt en je gaat ergens springen is het vast nog steeds niet gratuit, oder? |
|
Dat klopt helemaal ik betaal 25 euro per sprong. Ik heb dan wel mijn eigen chute anders komt er bij ons nog eens 12 Euro bij. En 25 Euro is wel vanaf 4km en hoe lager hoe goedkoper. |
|
ik hoor het al weer, ik ga wel weer springen via defensie. 15 euro per sprong, met of zonder eigen shute. brevet halen is ook goedkoper. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |