|
Auteur: |
|
|
Ik heb nog plek voor enkele leerlingen Les op 2 drumkits (handig en leuk!). Lessen vinden plaats in mijn "home-studio" in Leiden op maandagavond. Voor meer info: http://www.dennisleeflang.com 071-5421366 [Dit bericht is gewijzigd door Redelijk op 23-01-2003 2:27] |
|
Lijkt me wel tof drumles, maar woon er te ver af en heb er het geld niet voor, jammer dus... |
|
had dit nou ff eerder gezegd heb nou al beslist dat ik ga gitaar spelen het type niet lullen maar metal luisteren |
|
ik krijg al drumles van de beste drummer van nederland Trieste gast |
|
ik heb al drumles... en wie mag die 'beste' drummer van NL dan wel niet wezen als ik vroage mag?? www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
Jelle ... [Dit bericht is gewijzigd door Beastial Blasphemer op 28-09-2002 17:14] Trieste gast |
|
o www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
Yo Redelijk, hebbie je site bijgewerkt? Ziet er goed uit man, jammer dat hij niet werkt in Opera |
|
quote: Yup. Niet werken in Opera? Wat gaat er fout dan? |
|
Shit, sinds september??? //edit MOZILLA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ....zo. Ziet er ok uit Dennis, alleen pop-ups zuigen erg en al HELEMAAL wanneer je een 17" scherm hebt (of groter) en je wordt door een web-ster geforceerd om te surfen via een pop-up ter grootte van een scherm uit de jaren '80 (dus ong. 21,5cm. x 13,5cm gemeten met 1024x768) [Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 23-01-2003 3:19] |
|
quote: jij MOET wat te zeiken hebben he |
Index / Muziek algemeen |