|
Auteur: |
|
|
Vast wel weer aanwezig. Leuk feestje |
|
quote: +1 Nu al zin in. Gaan richting Eindhoven met een aardig groepje voor twee dagen lekker beuken. (Speedfest en Persistence) |
|
Komt Persistence ook weer langs dan? Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Het programma begint vorm te krijgen. Er komen nog maar een paar bands bij: Monster Magnet The Dwarves Fireballs The Reverend Horton Heat Phantom Rockers Blackbone Black Spiders. Danko Jones Pentagram Hookers Gewapend Beton Vanderbuyst PeterPan Speedrock |
|
mooi gevarieerd en met duidelijk gezicht! |
|
De Heideroosjes geven één van hun laatste shows op Speedfest weg. |
|
Hmmmm hmmmmmm denkdenk |
|
Voorverkoop loopt al een tijdje: Tickets kosten € 37,50,- The Sonics zijn ook bevestigd en waarschijnlijk komen d'r nog 1 á 2 bands bij. [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 07-10-2011 21:41] |
|
Das wel een mooie toevoeging. |
|
Spoedfeest |
|
Complete line-up: Danko Jones Monster Magnet The Sonics Peter Pan Speedrock Pentagram Dwarves The Reverend Horton Heat Heideroosjes Phantom Rockers Discharge Fireballs Vanderbuyst Rise And Fall The Hookers Gewapend beton Nitrovolt Orange Sunshine Black-Bone The Brains Black Spiders |
|
Aanwezig als vrijwilliger hoogstwaarschijnlijk. |
|
quote: Tof, ga je btw naar Maybeshewill in Utrecht volgende week? Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Aanstaande zaterdag alweer! |
|
Ga er ook even kijken, hoewel de meeste bands totaal niet aan mij besteed zijn. |
|
Was zoals altijd weer een goed feestje. Hoogtepunten: Monster Magnet en Pentagram! Speedfest gevat in 85 foto's; http://www.achromemoments.nl/photobook/concerts/location/40/speedfest-2011/ |
|
Hard feestje, alleen wat een smerige teringbende. Wil je muilperen? |
|
Was een leuk feestje! Gezien: Gewapend Beton, Fireballs (gaaf!), Dwarves (ook gaaf!), Heideroosjes (leuk, maar had er meer van verwacht eigenlijk), stukje The Hookers, Pentagram (goed), The Reverend Horton Heat (vond ik tegenvallen) en Monster Magnet (wel oke). |
|
Oh ja de Fireballs, vanaf waar wij stonden kon je alleen de drums en de zang horen. Wil je muilperen? |
|
Hoe was Discharge? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Ik vond discharge het hoogtepunt, ging goed loos in de pit. Verder vond ik alles waar ik voor kwam wel tof, The Dwarves, The Hookers, Rev. Horton Heat, Pentagram, The Sonics (helaas maar 3 nummers gezien vanwege het drukke schema) |
|
quote: Geweldig, alleen jammer dat ik tijdens hun optreden alweer naar de trein moest. Baal daar nog steeds een beetje van. Bareuh... |
|
quote:Balen. Is ook wel de reden voor mij dat ik het jammer vind dat ik af moest haken. Pentagram had ik al een keer gezien gelukkig. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Gezellig dagje, eigenlijk alleen PPS, Heideroosjes, Dwarves en Rise & Fall gezien... goed tedoen! |
Index / Concerten |