IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : 3 dec. Hedon Zwolle: 10-jarig jubileum Carnal Leftovers Vorige pagina
Wordfuhrer TMDC
Usericon van Wordfuhrer TMDC
Posted 04-12-2011 1:12 by Wordfuhrer TMDC Wijzig reactieProfiel van Wordfuhrer TMDCQuote dit bericht

Wat een vreselijke avond. CL was CL en de rest van de bands waren een belediging voor het publiek.

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 04-12-2011 1:23 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Was er geen rookhok dan?

Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.

nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 04-12-2011 9:06 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

Van de bands heb ik eerlijk gezegt weinig mee gekregen, was veel te druk met bijkletsen de hele avond. Ben wel benieuwd wat die eerste band nou voor moest stellen, ben na een half nummer snel naar buiten gerend. O ja, wat een bagger geluid de hele avond niet normaal meer
Voor de rest was't weer gezelligheid troef.

[Dit bericht is gewijzigd door nark op 04-12-2011 9:06]

Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....

Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 04-12-2011 9:41 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Ja dat geluid verbaast me nog steeds. Wat een ellende. Bij CL al wel iets beter dan bij de rest. Bij Klomp was alleen het ritme te volgen.

Wordfuhrer TMDC
Usericon van Wordfuhrer TMDC
Posted 04-12-2011 10:02 by Wordfuhrer TMDC Wijzig reactieProfiel van Wordfuhrer TMDCQuote dit bericht

quote:
Op 4 december 2011 1:23 schreef Onweerwolf het volgende:
Was er geen rookhok dan?

Ik rook zelf niet, mensen gaan in Groningen altijd onder mijn optreden roken. Wel opletten he?

Dick Wolkendeck
Bach, Bacher, Bachst
Usericon van Dick Wolkendeck
Posted 04-12-2011 13:46 by Dick Wolkendeck Wijzig reactieProfiel van Dick WolkendeckQuote dit berichthttp://www.seraphique.com

Het was gezellig! Mischa, beterschap.

Only sick music makes money today - Nietsche.

Nergal
Usericon van Nergal
Posted 04-12-2011 15:01 by Nergal Wijzig reactieProfiel van NergalQuote dit bericht

T was en eh.. aparte avond ja. Wel gezellig! Met flink wat rookhok momentjes (Bij afwezigheid van t rookhok maar n ander hok opgezocht )

Nou, op naar t 25 jarig jubileum van CL!
Dan wordt t live in de Apenheul

Komt dat zien!

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com