|
Auteur: |
|
|
Hallo, ik zit al een tijdje te zoeken naar het exacte geluid van de keyboards in Dreamtale - Angel of Light. (dit is het liedje) http://www.youtube.com/watch?v=EJdmLQJyjcs Zou iemand mij hiermee kunnen helpen? Alvast bedankt!!! =D Groetjes, Argana. |
|
Dat zijn meerdere zingende mensen. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Iets verder luisteren graag . Heb het over het hele liedje :O |
|
Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
EDIT: Bericht verwijdert. [Dit bericht is gewijzigd door Argana op 08-07-2011 2:04] |
|
quote: Bedoel je de pads, of de lead - sound? Op 'n oude fiets moet je 't leren, maar niet één met lekke banden! |
|
quote: Dat weet ik niet ik denk dat het een lead is maar weet het niet zeker. Ik ben hier NOG niet zo in thuis EDIT: Ik bedoel ze allemaal. [Dit bericht is gewijzigd door Argana op 08-07-2011 2:52] |
|
quote: Uhm, oke.. Maar Hoe heet dat geluid =D? |
|
Zo iets? Misschien heb je hier wat aan [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 08-07-2011 2:39] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: Als het een VST-Plugin is heb ik er wel wat aan ja :]. Ff kijken dus. |
|
Bovenstaand tutorial is Reason. Geen vst. Maar wat ik zo hoor in het liedje is vri eenvoudig te maken met een vsti als je tenminste wat van synthesis af weet [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 08-07-2011 9:52] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: [Dit bericht is gewijzigd door Black Jew op 08-07-2011 11:24] IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote van de eeuw ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Ik denk dat je dat geluid uit elke synthesizer wel kunt halen. De lead heeft veel resonantie en de cut - off staat een heel eind open. Zal ook wel een zaagtandje zijn. De decay zal erg kort moeten zijn, of zelfs bijna op 0. De pads moet je gewoon even in de categorie (de naam zegt het al ) pads bij elkaar flansen. Succes. Maarja, ik heb ook makkelijk praten met een Roland Fantom G. [Dit bericht is gewijzigd door Watzitjehaarleuk op 08-07-2011 13:16] Op 'n oude fiets moet je 't leren, maar niet één met lekke banden! |
|
Oke! Bedankt mensen. Dan ga ik dat ff proberen thanks~ |
Index / Muziek algemeen |