|
Auteur: |
|
|
*schop* |
|
CEADERE? |
|
oops! Fixed |
|
Balen, moet ik missen omdat ik al naar Beukfeest ga. |
|
*Update* Op veler verzoek het tijdschema van de 'grotere' bands. Volgende week (1 oktober) alweer de pre-party in de Engelenbak in Doetinchem. Traditioneel volle bak. |
|
quote:Nou, het staat er anders nog steeds (of alweer) verkeerd in |
|
shit.. gevalletje copy-paste van een fout bij de bron. Die ook maar gelijk even corrigeren.. |
|
Aanstaande zaterdag alweer de pre-party in Doetinchem: Kom zien welke band de 15e speelt op het festival in Arnhem en volgend jaar de metalweide op de Zwarte Cross als eerste mag ontwijden. |
|
VANAVOND DE PRE_PARTY IN DOETINCHEM! Vanaf 19.00 uur in de Engelenbak. Toch nog een laatste verandering in de line-up, vanavond spelen: - Nailgun Massacre - Grown Cold - Songs To Kill Zombies To - Dead Beat - Kaasschaaf - Overlegne Tot over een paar uurtjes in de Engelenbak! |
|
NAILGUN MASSACRE EN DEADBEAT zijn door naar het GMT festival op 15 oktober! |
|
NAILGUN MASSACRE This is Zodiac speaking... |
|
|
|
Nailgun Massacre!!! |
|
Nailgun Massacre en Deadbeat staan nu ook netjes op de poster, zoals het hoort! |
|
Op veler verzoek is er een afterparty/nachtbraak entreetarief van maximaal 5 euro ingesteld. Dus voor iedereen die eerst nog naar de verjaardag van oma, vriend of vriendin wil/moet kan vanaf 23.00 uur komen brakken voor ten hoogste 5 euro. Cheers! |
|
Nice! Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
Overmorgen!! Laatste nieuws uit de Biergarten: Brouwerij Praght verzorgt een Bokbierproeverij met exclusieve biertjes voor de herfst.. jum jum! Die gaan ongetwijfeld goed samen met de broodjes braadworst en hamburger van de GMT Grill. |
|
ik voorspel een verschrikkelijke aanwezigheid van UBER-BRAKNESSITY en een ontzettend gaaf feestje in de willemeen Your mother ate my dog! |
Index / Concerten |