|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Er is weer eens een heel leuk bandje uit Noorwegen wat haar album net heeft uitgebracht. Djevel is de naam en de band is opgericht door Trond 'Darktrond' Ciekals na zijn vertrek uit Ljå. Met Mannevond op bas (dus niet op zang) en een gastbijdrage van de zanger van Kvelertak heeft hij met 'Dødssanger' een album uitgebracht dat klinkt als een kruising van Ljå en Taake met lichte invloeden van de oude Enslaved (dat oude Bergense geluid). Check www.myspace.com/djevelmakt of www.facebook.com/djevelmakt Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Ows, ben gek op Ljå, vooral vanwege de zang, dus dit cd'tje zal mij ook wel liggen |
|
Erg fijne schijf ja If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on the human face...forever! |
|
Is een goede plaat geworden. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Vind dit maar middelmatig. |
|
Ljå heerscht. Dit vind ik niks.... Dear dirty delightful old drunken old days |
|
Dit is een hele lekkere plaat, lekker sfeertje www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: +1! |
|
De LP in de pre-order besteld! |
|
Het is een goed album geworden, toch vond ik de titeltrack in de preproductie beter. Vond de vocalen gewoon net wat lekkerder. "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
Grmbl... Release van de LP is met 2 weken vertraagd. |
|
Deze komt hoog in mijn jaarlijst.... Now that is ridiculous, Dude. No one is going to cut your dick off. |
|
Wat een geweldige plaat vind ik dit! ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Vandaag nog geprobeerd omdat het mij op Elsrock ernstig werd aangeraden. Ik skip. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Stjernesluker: Now that is ridiculous, Dude. No one is going to cut your dick off. |
|
|
|
niet slecht, maar ook niet wereldschokkend |
|
Gewoon wederom een heul fijn plaatje de nieuwe. www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
|
|
Super plaat |
|
Ik lust hier ook wel pap van, de riffs en het algemene gevoel zitten net op het ideale snijpunt tussen melancholisch en onderkoeld. Hun vorig werk bleef niet echt hangen bij mij, maar dit is wel een blijvertje. [Dit bericht is gewijzigd door mikkasscar op 18-05-2021 19:41] |
|
Vind er niks aan, trage depri plaat. Doe mij die vorige maar: koud en agressief. "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
Vanavond in de Baroeg |
|
Nieuwe plaat is uit, wederom geweldig |
|
Heh shit, ik vind hem weer echt niks aan. "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |