|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Ow, volgens teletekst gaat de zon morgenochtend om 05.55 uur op... Dus dan moet ik om 05.45 uur uit bed... *gaap* zij die morgen gaat dauwtrappen, groet u... [Dit bericht is gewijzigd door Sarjenka op 08-05-2002 23:34] If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
Ach als je nog een uurtje doorgaat kan je nog zeker 4 uur slapen |
|
quote: Ghehehe, yep moet wel he anders is het niet troe |
|
quote: Denk het wel...word weer hard werken |
|
quote: Hmmmmmmmmmm.................. vroeg m'n bed uit komen om wat bos-douw te zien. Doe mij maar douch-douw, lekker in het warme water wakker worden Nee ik kom niet vroeg m'n bed uit !!! Wiegen Meister ! |
|
dauwtrappen nee dank je ga lekker niets doen. |
|
en op lieve meisjes zeuren |
|
Dauwtrappen? Nee ik ga dauwzuipen, en dan waarschijnlijk ook nog cola. |
|
mountain dew |
|
ben toch aan twerk dus zal ff zien of er wat te dauwen is Let´s bring back the METAL |
|
je moet natuurlijk wel in het bos dauwtrappen, voor gegarandeert natte voeten ook nog ff door een weiland lopen |
|
quote: Gelijk heb je! |
|
quote: dat word shittrappen Let´s bring back the METAL |
|
wel dapper dat iemand die nu nog online is voor zonsopgang uit bed wil om buiten in de kou natte voeten te krijgen. das pas echt metal. |
|
IVOL TROE BLEKK METTOL |
|
ok... *zucht*... ik werd om 4.44 wakker (ja, dat stond echt waar op de wekker)... dus ik dacht: zon gaat pas op om 5.55 uur, dus ik mag nog even (wekker stond op 05.45 uur), maar schijnbaar heb ik de wekker uitgezet ofzo, want om 09.30 uur werd ik wakker.. hmpf... If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
ach dauwtrappen is wel heersend, maar ik kom er mun bed niet voor uit..zelfs niet als ik wakker ben |
|
Ben om 11:00 weggegaan (als gepland) en heb 100 km gefietst erg leuk joh Nou ja we hadden bier |
|
en heb je nog een dauwdruppel kunnen vinden? the only pleasure is pain |
|
Tja, er lag wel iets wat er op leek...dusch we hebben het als douw beschouwd |
|
quote:Heerlijk om te doen! Overal ontwakende natuur, werkelijk geweldig. Helaas geen bulderend edelhert mannetje horen klaarkomen in de verte, maargoed je kan niet alles hebben. Billeke had nog paddo's gespot ook. |
|
Alleen maar leuk als je met z'n tweeën bent. Niemand doet dit in z'n eentje. En je telefoon telt niet als zijnde een partner, mensen. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Pippi heeft geen zin? |
|
Ik kan mezelf hier niet eens voor enthousiasmeren, laat staan m'n partner. Het heeft sowieso met het tijdstip te maken. Ik ga het liefst naar bed als het zo laat/vroeg is. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |